Бюро Brabus представило перший в світі кіт для двигуна, що відповідає Євро-6

mercedes-benz s221 brabus

Антон Желудов, drive.ru

Ательє Brabus у багатьох асоціюється з найпотужнішими моторами V12, численними рекордами швидкості, ексклюзивністю і астрономічними цінами. Проте останнім часом контора з Боттропа намагається долучитися ще й до «зелених» трендам. Доказ тому - не один раз допрацьовані фірмою електрородстери Tesla. Але це дрібниці в порівнянні з останніми проектами німців у цій сфері. Днями вони представили кіт для мерседесовского трилітрового турбодизеля, який після апгрейда не перестав відповідати нормам токсичності Євро-6.

Тюнери заявляють: седан Mercedes S 350 CDI BlueTEC зі знімним модулем, що має назву ECO PowerXtra D6S, - перший у світі модифікований сторонньої компанією автомобіль, вихлоп якого відповідає стандарту Євро-6 (який вступить в силу в 2014 році). Фахівці стверджують, що підвищили віддачу агрегату, штатно використовує просунуті каталітичні нейтралізатори із запатентованою сечовиною AdBlue (допомагає розщеплювати до 80% оксидів азоту на нешкідливі азот і воду), на 55 к.с. і 70 Н • м - до 313 і 690 відповідно.

eco powerxtra d6S

«Шістка» видає 313 «коней» лише тоді, коли семиступінчаста автоматична коробка передач працює в режимах Manual або Sport.

У результаті час розгону масивної четирехдверки до сотні скоротилося на 0,6 с (до 6,5), а максимальна швидкість залишилася на колишньому рівні - 250 км / год. До слова, програма поліпшення також доступна новенькому CLS і всьому сімейству Е-класу (звичайно, з подібними двигунами). Про ціни не сказали нічого, зате відомо, що гарантія на комплект - 100 тисяч кілометрів або три роки.

Насправді брабусівці давно дбають про екологічність. У далекому 1986-му вони явили світу першу тюнинговану машину, обладнану каталізатором, - Mercedes 190 E з пакетом AB1, а в 1999-м доведена ними до розуму двухдверка CL 500 з 400-сильною «вісімкою» 5.8 вже вписувалася в рамки еконорм Євро- 4, діючих з 2005 року.