Новий Mercedes-AMG E 63 втратив моноприводну версію

Компанія Mercedes виявилася щедра на новинки і слідом за презентацією концептуального пікапа X-класу поділилася інформацією про нове покоління «зарядженого» седана Mercedes-AMG E 63. Відтепер всі модифікації за замовчуванням будуть пропонуватися з новою системою повного приводу 4Matic+. Для топового варіанту E 63 S 4Matic+ передбачений дріфт-режим, що дозволяє перерозподіляти на задню вісь до 100% крутного моменту, завдяки використанню принципово нової трансмісії без міжосьового диференціала на основі багатодискової муфти в приводі передка.

Mercedes-AMG E 63

Зовнішні відмінності «гарячої» версії від стандартних - інша решітка радіатора, модифіковані бампери, чорні корпуси дзеркал заднього виду, спойлер на кришці багажника.

Mercedes-AMG E 63

Мотор за замовчуванням оснащений системою відключення чотирьох циліндрів при малих навантаженнях. Заявлена виробником витрата палива - 8,9 л/100 км.

Седан оснащений чотирилітровою «бітурбовісімкою». На базовій версії E 63 4Matic + цей мотор видає 571 к.с. і 750 Н • м крутного моменту, а на топовому варіанті з приставкою S в назві - 612 к.с. і 850 Н • м. Двигун в обох випадках агрегатується з дев'ятиступеневою трансмісією AMG Speedshift MCT, зробленої на основі «автомата» 9G-Tronic (замість гідротрансформатора встановлено мокре зчеплення). З місця до 100 км/год "заряджений" седан розганяється за 3,5 с, а версія S швидше на 0,1 с. Максимальна швидкість на машинах з пакетом AMG Driver's package обмежена на позначці в 300 км/год.

Mercedes-AMG E 63

Машина отримала пневматичну підвіску з системою вибору режимів руху - Comfort, Sport, Sport Plus і Individual, що дозволяють змінювати налаштування силового агрегату, підвіски, рульового керування та трансмісії. Також є режим Race, призначений для їзди по гоночному треку. За замовчуванням звичайний седан E 63 AMG оснащується механічним блокуванням заднього диференціала, а версія S - електронним. Обидві модифікації отримали посилені гальмівні механізми (у E 63 4Matic+ спереду диски діаметром 360 мм з шестипоршневими супортами, а у «Ески» - діаметром 390 мм). Публічний дебют автомобіль справить в листопаді на мотор-шоу в Лос-Анджелесі, а в продаж надійде в березні 2017 року.

Анастасия Королькова, drive.ru