Модель Mercedes-AMG E 63 отримає окремий режим дріфту

Глава відділення Mercedes-AMG Тобіас Моерс на минулому автошоу в Парижі розкрив декілька цікавих подробиць про майбутню сім'ю Mercedes-AMG E 63. Він ще раз підтвердив, що машина буде тільки повнопривідної. А потім заявив, що у неї з'явиться недавно розроблений режим системи стабілізації Drift Mode. У ньому трансмісія зможе відправляти на задню вісь до 100% крутного моменту, передає журнал Autocar. Так вдасться зберегти виражені задньопривідні звички на треку, про що Моерс міркував в січні.

Mercedes-AMG E 63

Модель E 63 з'явиться з кількома кузовами (на цьому знімку - універсал). Прем'єра відбудеться в січні на Детройтському автошоу.

Mercedes-AMG E 63

Минулого літа один з тестових зразків E 63 вдало і міцно заглох на перехресті, і поки випробувачі чекали підмогу, фотограф, який чатував цю машину, заглянув в салон і моторний відсік.

Режим Drift Mode буде стандартним оснащенням зарядженої «єшки», так що натисканням кнопки можна буде отримати таку бажану в певних ситуаціях надлишкову обертальність (первістком тут, до речі, виступив повнопривідний хот-хетч Ford Focus RS, який отримав такий режим в минулому році).

Mercedes-AMG E 63

Заодно Моерс підтвердив чутки, що у E 63 буде дві версії по потужності: «до 600 к.с. і більше 600 к.с.» (нагадаємо, під капотом там пропишеться «бітурбовісімка» 4.0, відома по ряду інших моделей фірми, наприклад сімейства Mercedes-AMG GT).

За словами Тобіаса, Mercedes-AMG Е 63 набиратиме першу сотню менш ніж за чотири секунди. Нарешті, шеф AMG заявив, що новий E 63 зможе долати Нюрбургрінг швидше 7:50 на штатних шинах (час нинішнього седана в 585-сильною версією E 63 AMG S 4Matic - 7:55). Зауважимо, рекорд Нюрбургрінга для седанів (7:32) зараз утримує Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, а найшвидший хетчбек - Porsche Panamera Turbo - долає Північну петлю за 7:38.

Леонид Попов, drive.ru