Mercedes-Benz випустив позашляховий Е-клас

Велика німецька трійка любить змагатися у винаході нових оригінальних форматів автомобіля: купеподібні кросовери, чотирьохдверні купе, позашляхові універсали та інші гібридні типи кузова з'являються один за іншим. У той час як авторство чергової новинки належить якомусь одному виробнику, решта майже завжди за ним рано чи пізно повторять. Ось і концепція Audi Allroad давно вже зарекомендувала себе як життєздатна, тому в Mercedes-Benz зробили щось подібне на базі Е-класу.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

За основу нової версії All-Terrain взяли, звичайно ж, універсал (який присутній в Парижі також в статусі прем'єри) і стилізували його добре відомим способом: пластикові розширювачі арок з темного пластику, потужні бампери, великі колеса. Повний привід йде вже в базі, а кліренс збільшений майже на 3 сантиметри. Тільки не смійтеся, дізнавшись абсолютну величину: під днищем «Єшки» All-Terrain, в залежності від положення обов'язкової пневмопідвіски, від 121 до 156 мм.

По суті весь автомобіль - одна велика Спецкомплектація: тут єдиний мотор (194-сильний дизель), незабаром за яким послідує ще один потужніший, 9-ступінчастий автомат і одне доступне виконання інтер'єру з опциональнимі деталями зі складу стайлінг-пакетів. Зовні можна вибрати лише колір кузова і дизайн дисків - є три варіанти розміром 19 і 20 дюймів. Одна з небагатьох унікальних особливостей версії All-Terrain - спеціальна позашляхова програма в списку доступних водієві алгоритмів руху.

Не можна не розповісти докладніше і про сам Е-клас з кузовом універсал - адже він теж тут прямо з печі! Новинка має вантажний відсік об'ємом від 670 до 1820 літрів, а трохи пізніше в багажнику стане доступний третій ряд для дітей. Ще одна цікава «фішка» - тимчасове збільшення обсягу вантажного відсіку на 30 літрів за рахунок більше вертикальної установки спинки дивана. Пасажирам при цьому обіцяють цілком стерпний комфорт.

Звичайно ж, двері багажника оснащена електроприводом з функцією активації махом ноги, всередині маса сіток, кріплень і направляючих, а спинка дивана поділена в пропорції 40:20:40. Горизонтальний рівень кузова при повному завантаженні (745 кг) або буксирування (опціонально доступний електричний фаркоп) підтримують пневмоелементи в задній підвісці, а за доплату доступна «пневма» по колу. Моторів поки три (184 - 211 сил), але незабаром з'явиться більше варіантів, в тому числі і V6 потужністю 401 к.с. для Mercedes-AMG E43 4MATIC Estate. Ще один заряджений «сарай» - прекрасна новина, чи не так?

Джерело: auto.mail.ru