Позашляховик Mercedes E-Class All-Terrain не вразив кліренсом

Компанія Mercedes нарешті розсекретила свою відповідь позашляховику Audi A6 allroad - універсал підвищеної прохідності E-Class All-Terrain. Автомобіль справить дебют на наступному тижні в Парижі, але вже зараз розкриті всі подробиці. У продаж вседорожня «єшка» має надійти в першому кварталі наступного року.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

Автомобіль займе нішу між звичайним універсалом Е-класу і кросовером GLE. Модель All-Terrain можна впізнати по решітці радіатора, модернізованим бамперам і обвісом кузова з чорного пластику.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

Для автомобіля передбачено позашляховий режим All-Terrain з обмеженням швидкості в 35 км/год, що піднімить машину ще на 20 мм (до 176 мм). Але навіть з ним кліренс «єшки» менше, ніж у конкурентів, - Audi A6 allroad (182 мм) і Volvo V90 Cross Country (210 мм).

Розглянути автомобіль в русі можна в офіційному відеоролику.

Ніяких особливих сюрпризів «єшка» з приставкою All-Terrain не піднесла, ми знали про неї майже все і раніше. Як і передбачалося, вже в «базі» позашляховик оснащується повним приводом і пневмоподвеской Air Body Control. Дорожній просвіт більше, ніж у звичайного універсала E-класу, на 29 мм (15 мм з них дали настройки підвіски, а що залишилися 14 мм - збільшений профіль базових шин). Завдяки пневмопідвісці кліренс може варіюватися від 121 до 156 мм.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

У салоні особливих відмінностей від стандартних «єшок» немає. Тут спортивні педалі з нержавіючої сталі, особливі килимки і вставки з алюмінію.

Спочатку універсал All-Terrain буде пропонуватися у виконанні E 220 d 4Matic з 194-сильним дволітровим дизелем і трохи пізніше додасться E 350 d 4Matic (дизель 3.0, 258 к.с.). Обидва двигуни агрегатуються з девятидіапазонним «автоматом». У наступному році в гаммі з'являться версії з бензиновими моторами.

Анастасия Королькова, drive.ru