Родстер Mercedes-AMG GT з'явився відразу в двох варіантах

Напередодні Паризького автошоу в сімействі Mercedes-AMG GT з'явилася відкрита модель, причому відразу в двох версіях. Перша - Mercedes-AMG GT Roadster, віддача мотора якої (476 к.с., 630 Н • м) виявилася між значеннями для купе GT (462 к.с., 600 Н • м) і GT S (510 к.с. , 650 Н • м). Друга - примітний у багатьох відношеннях варіант Mercedes-AMG GT C Roadster (сірий автомобіль на знімках). Його двигун по потужності і тязі (557 к.с., 680 Н • м) розташувався між купе GT S і Mercedes-AMG GT R (585 к.с., 700 Н • м).

Mercedes-AMG GT C Roadster

Як і закриті Мерседеси AMG GT, родстери оснащені «твінтурбовісімкою» 4.0, однак її параметри не збігаються ні з одним з варіантів для купе. А ось решітка радіатора у них аналогічна R-версії.

Mercedes-AMG GT C Roadster

Заради підвищення жорсткості кузова родстери отримали посилені пороги з збільшеними товщиною стінок і числом відсіків, додаткові підсилювачі і розпірки позаду приладової панелі, під лобовим склом, позаду крісел. Також додані фіксовані захисні дуги за спинками сидінь.

Важливо і те, що GT C Roadster отримав від «Ерки» ряд просунутих технічних елементів. Це повнокероване шасі, блокується задній диференціал з електронним управлінням (у просто GT - механічний самоблок), розширена задня колія і, відповідно, на 57 мм ширші задні крила, моторизовані жалюзі за переднім бампером. У версії С також є адаптивні амортизатори (у звичайного GT - пасивні), а у її селектора Dynamic Select - функція Race на додаток до режимів Comfort, Sport, Sport + і Individual на базовій моделі.

Mercedes-AMG GT C Roadster і Mercedes-AMG GT Roadster

На двох родстерах заради зниження маси кришка багажника виконана з вуглецевого композиту SMC (Sheet Moulding Compound), вперше застосовується в родстерах від AMG. Композитними зроблені направляючі розпірки в моторному відсіку, які в разі фронтального удару відводять передні колеса в сторону від пасажирської капсули.

Гоночний режим не тільки налаштовує всі компоненти шасі для атаки кільцевої траси, а й забезпечує саме емоційне звучання вихлопної системи. А вона у родстера AMG GT C за замовчуванням змінена, від відділення AMG, з клапанами, що перемикаються. Їхнє положення змінюється в залежності від обраного режиму руху або вручну. Щоб підтримати цей настрій всерйоз, інженери навіть скорегували на моделі AMG GT C програму роботи семиступінчастого «робота» і змінили в ньому передавальні числа (а ще і в головній передачі).

Mercedes-AMG GT C Roadster

Обидва родстера отримали висувне антикрило з електроприводом, що активується в залежності від швидкості машини і обраного режиму мотора і трансмісії.

В результаті всіх заходів модель Mercedes-AMG GT C Roadster набирає першу сотню за 3,7 с, а це всього на 0,1 с повільніше, ніж показник більш потужного закритого R-варіанту, і на 0,1 с швидше, ніж AMG GT S. А адже родстер С - найважчий серед усіх п'яти побратимів: його споряджена маса (з водієм і паливом) дорівнює - 1735 кг. Навіть стартерная літієво-іонна батарея не допомогла. (Найлегший в п'ятірці - базовий закритий AMG GT - 1615 кг.) Максималка родстера AMG GT C становить 316 км/год, всього на пару кілометрів на годину нижче, ніж у AMG GT R.

Салон з оббивкою зі шкіри Nappa - «в базі» родстера AMG GT C. Є кілька варіантів за кольором в тому числі показаний тут новий Macchiato Beige.

Інтер'єри обох родстерів в цілому повторюють салони закритих побратимів. Для машин запропоновано дві акустичні системи Burmester з навколишнім звучанням (проста і high-end) з сабвуфером, що використовують порожнини кузова для посилення низьких частот. На моделі AMG GT C стандартне рульове колесо - AMG, з комбінованою обробкою Nappa/Dinamica. Опціональні крісла AMG Performance вперше запропоновані з «повітряним шарфом».

Mercedes-AMG GT Roadster

Дах на родстер AMG GT (на фото) і на GT C може бути чорним, червоним або бежевим (кольорів кузова, до речі, 11, а салону - 10). М'який тришаровий верх натягнутий на каркас із сталевих, алюмінієвих і магнієвих деталей. Прибрати і підняти його можна за 11 с при швидкості до 50 км/год.

Початковий Mercedes-AMG GT Roadster відчутно легше варіанти "С" - 1670 кг. У базового родстера розгін до сотні займає 4,0 с - в точності як у закритого GT, незважаючи на 55-кілограмову різницю в масі. Вона і була компенсована підвищеної віддачею «вісімки». Максималка - найнижча в родині AMG GT: 302 км/год. Але і середня витрата палива невелика: 9,4 л/100 км, всього на 0,1 л більше, ніж у купе GT (у родстера GT C - 11,4 л/100 км). В іншому дві нові машини схожі.

Леонид Попов, drive.ru