Седан Brabus Maybach Rocket 900 показав язик суперкарам

Пам'ятається, коли ми розповідали про седані Brabus Rocket 900, то порівняли його з однокімнатною квартирою, здатної вистрілювати з місця до 200 км/год за дев'ять секунд. Таке поєднання розкоші і потужності ще пошукати. Але виявилося, ходити далеко не треба. Та ж фірма побудувала четиридверку Brabus Rocket 900 на основі Майбаха для тих, кому вільного місця в салоні попереднього Rocket замало. Це вже просто бізнес-джет, який змусили літати над асфальтом.

Brabus Maybach Rocket 900

Вихідною моделлю в даному випадку був седан Mercedes-Maybach S600. А ми вже мріємо побачити форсований Pullman.

Brabus Maybach Rocket 900

Під капотом Майбаха-суперкара встановлено той же доопрацьований турбомотор V12 6.3 (900 к.с. і 1500 Н•м на стенді), що і у більш короткого варіанту на ім'я Rocket 900. Порівняйте це з 530 к.с. і 830 Н•м у вихідної моделі, знятими з шести літрів.

Розгін такого Майбаха до сотні аналогічний спурту седана Rocket 900 на основі Мерседеса-AMG S 65 (3,7 с). Адже різниця в масі у вихідних моделей складає всього 85 кг - дрібниця за мірками класу. І максималка у Майбаха Rocket 900 точно така ж - 350 км/год. На безлімітному автобані можна обігнати купе Ferrari F12berlinetta, що йде в режимі «газ в підлогу».

Brabus Maybach Rocket 900

Усередині все вийшло, як це буває у Брабуса, претензійно і спірно. Блакитний салон наповнений практично всім, що може запропонувати компанія. На замовлення, звичайно, тюнери підберуть інші кольори обробки.

Дістати «ракету на землі» - задоволення не з дешевих. Вихідна модель Mercedes-Maybach S600 коштує в Німеччині 188 555 євро, а Brabus готовий додати їй прудкості за 106 981 євро. І це тільки заміна мотора. За доопрацювання в салоні, інші колісні диски та інші прикраси, а також технічні добавки з обширного каталогу фірма візьме за окремим прайсом.

Brabus Maybach Rocket 900

Навіть «перекроювання» шкали віртуального спідометра на 400 км/год в каталозі Брабуса значиться окремим пунктом, хоча це всього лише софт.

Наприклад, за гідропружинну підвіску Magic Body Control в версії від Брабуса із заниженням основного положення на 25 мм тюнери попросять 1535 євро, а за нову випускну систему - всі 6283. На шкіряну обробку всього салону (включаючи підлогу!) і багажника, офісну електроніку та інші «примочки» додайте ще сотні тисяч євро. Загалом, без півмільйона до умільців з Ботропа краще не звертатися.

Леонид Попов, drive.ru