Седан Poseidon RS850 + став найпотужнішим дорожнім Мерседесом

Тюнінг-ательє Posaidon відомо тим, що практично не втручається в вигляд машин, займаючись перекроювання моторів. Характерний приклад - 700-сильний універсал Mercedes С-класу. Але новачка на ім'я RS850+, створеного на основі седана Mercedes-AMG E 63 4Matic, упізнати можна здалеку. Нові бампер і капот з вуглепластика з великими вентиляційними вікнами, решітка-невидимка... За ними прихований агрегат, який видає 1020 к.с. і 1400 Н•м. Порівняйте це з 557 силами і 720 Н•м на базовому E 63 або навіть з 585 і 800 на S-версії «єшки». Мабуть, навіть знамените ательє Brabus над Мерседесами так не «знущалося», хіба що бюро Mansory наблизилося до цих параметрів. У Посайдоні запевняють, що в історії Мерседесів це найпотужніший дорожній легковик.

RS850+ від Posaidon на базі Mercedes-AMG E 63 4Matic

Індекс 850 вводить в оману, так як віддача мотора куди вище. Практично зникла решітка радіатора (замість неї поставлена тонка сітка) - перший натяк на гігантську потребу агрегату в охолодженні.

RS850+ від Posaidon на базі Mercedes-AMG E 63 4Matic

Фахівці Посайдона не обмежилися перепрограмуванням турбомотора V8 5.5. Він отримав більші турбокомпресори, змінену вхідну систему з вуглеволокна з новим повітряним фільтром, нові свічки запалювання і оригінальну випускну систему з клапаном перемикання.

З метою зниження спорядженої маси інженери видалили задній диван і оббивку на задніх дверях, спереду поставлені полегшені крісла від Мерседеса C 63 Black Series. Ще конструктори втрутилися в коробку передач, пристосувавши її під підвищений крутний момент, а також поставили спеціально налаштовані самоблокуючі міжколісні диференціали. Все разом це дозволило добитися розгону з нуля до сотні за 2,8 с (седан E 63 AMG S справлявся за 3,6 с). Максималка такого Мерседеса, за інформацією тюнерів, сягає аж 368 км/год! Але заради збереження шин бюро Posaidon буде продавати ці машини з обмежувачем, встановленим на 350 км/год.

RS850+ від Posaidon на базі Mercedes-AMG E 63 4Matic

З вуглепластика зроблені також спойлер і дифузор, наконечники вихлопних труб і корпуси дзеркал. Доповнюють набір легкосплавні диски фірми ADV.1 з шинами розмірності 255/30 R20 спереду і 295/25 R20 ззаду, а також вуглекерамічні гальмівні диски діаметром 420 і 360 мм з шести- і чотирьохпоршневими супортами.

Пропозицій, схожих на RS850+, на ринку практично немає. Можна пригадати 1013-сильний Кедді CTS-V від Hennessey. Загалом, у німецьких тюнерів вийшло шикарне прощання з «гарячим» Е-класом попереднього покоління. Адже новий E 63 вже на підході: його прем'єру ми очікуємо восени в Парижі. За останніми даними, «бітурбовісімка» 4.0 на цій моделі буде розвивати 570 «конячок» в базовому варіанті і 610 к.с. на E 63 S. Нагадаємо також, що, на відміну від попереднього покоління, прийдешній E 63 буде пропонуватися тільки з повним приводом.

Леонид Попов, drive.ru