Купе GT R першим серед AMG отримало повнокероване шасі

Про ключові параметри купе Mercedes-AMG GT R (585 к.с., 700 Н • м, 0-100 км/год за 3,6 с, 318 км/год) стало відомо ще перед прем'єрою в Гудвуді. Але за кадром залишалося чимало подробиць. Автомобіль вийшов не просто потужніше, ніж Mercedes-AMG GT S (510 к.с., 650 Н • м). Інженери прийняли цілий ряд заходів, щоб зробити дводверку динамічніше і цікавіше в управлінні. Зокрема, у порівнянні з S-варіантом споряджена маса тут скорочена на 15 кг (до 1630, з водієм і паливом).

Mercedes-AMG GT R

Купе забарвлене в новий колір AMG Green Hell Magno. Решітка радіатора повторює оформлення гоночного AMG GT3, переможця "24 годин Нюрбургринга 2016». А ще вона відсилає до історичної моделі Mercedes-Benz 300 SL, яка виграла шосейну гонку Panamericana в 1952 році.

Mercedes-AMG GT R

Перенастроюванням «бітурбовісмки» 4.0 справа не обійшлася. З'явилися нові турбокомпресори зі зміненими компресорною частиною і регулювальним клапаном, тиск наддуву піднято з 1,2 до 1,35 бару, змінена ступінь стиснення, оптимізовані випускні канали, до того ж маховик тут на 0,7 кг легше штатного, посилена система охолодження наддувочного повітря. Передавальні числа в семиступінчастого «робота» були скориговані, а режим Race Start дозволяє стартувати з більш високих обертів, ніж на «Есці».

Удавана не надто помітною економія маси склалася з кількох елементів. З вуглепластика виконані передні крила, дах і силова труба, в яку укладено карданний вал (раніше використовувався алюміній). Навіть під днищем і в моторному відсіку ряд підсилювачів з алюмінієвого сплаву замінені на вуглепластикові деталі. Титанова вихлопна система з клапанами, що перемикаються, і легкосплавні ковані колісні диски, вуглецевокерамічні гальма - все це дозволило прибрати з дводверки більше п'ятнадцяти кілограмів. Але ж довелося дещо і додати.

Mercedes-AMG GT R

Здається, що великий гексагональний вихлопної патрубок, розміщений по центру, - єдиний. Але на ділі їх три: ще пара непомітно вбудована в дифузор справа і зліва. Між ліхтарями додана щілину для відводу гарячого повітря від глушника.

Глядачі в Гудвуді могли побачити і почути нове купе, на насичений звук якого німці звертали особливу увагу. До речі, гучність і тембр тут сильно залежать від обраного режиму системи Drive Select.

Вперше на Мерседесах-AMG впроваджено повнокероване шасі. Як і в інших схожих системах, на малій швидкості (до 100 км/год) задні колеса повертаються в сторону, протилежну переднім, щоб скоротити радіус розвороту, а на високій - на невеликий кут в ту ж сторону, що і передні, заради кращої стабільності . За відхилення відповідає електромеханічний привід. До речі, підвіски істотно перекроєні. Вони отримали оригінальні деталі з кованого алюмінію, нові опорні підшипники, регульовані під трасу блоки амортизатор-пружина типу coil-over, спроектовані спеціально під цю модель. При цьому збережено і електронне управління амортизаторами з режимами Comfort, Sport і Sport Plus.

Mercedes-AMG GT R

Заднє антикрило регулюється вручну під ту чи іншу трасу. На високій швидкості разом з іншими елементами воно здатне генерувати притискну силу на 155 кг більшу, ніж на купе GT S.

Дивно, але оптимізація потоків навколо машини дозволила добитися меншого коефіцієнта опору повітрю, ніж у вихідної моделі. Це при тому, що і передні, і задні крила були розширені (на 46 і 57 мм відповідно). Шини, Michelin Pilot Sport Cup 2, - теж ширше звичайних (275/35 R19 спереду і 325/30 R20 ззаду). Одне з важливих нововведень в цьому плані - активний аеродинамічний вуглепластиковий елемент під моторним відсіком, що опускається на 40 мм в гоночному режимі при швидкості понад 80 км/год. Він збільшує розрідження під днищем. За переднім бампером з'явилися моторизовані вертикальні жалюзі, направляючі потоки повітря так, щоб скорочувати опір і знову ж підвищувати притискну силу. При необхідності прискореного охолодження радіаторів вони повертаються.

У салоні версії GT R встановлені спортивні ковші AMG з ручним регулюванням (безкоштовна опція - крісла AMG Performance). Інтер'єр оздоблений Наппо і мікрофіброю. У вигляді опції можна замовити жовті ремені безпеки і жовті акценти в приборці. У базове оснащення входить пакет Night package з глянцево-чорними елементами декору. За доплату компанія поставить вуглепластик з матово-чорної поверхнею.

Стандартна трьохрежимна система стабілізації і самоблокувальний електронний диференціал, як в S-версії, у новій моделі доповнені противобуксувальною системою з дев'ятьма режимами, запозиченою з автоспорту. При відключеною ESP водій може вибирати ступінь проковзування задньої осі, тим самим змінюючи поведінку машини в швидкісних поворотах і підлаштовуючи її під погодні умови (вибір здійснюється обертається рукояткою під центральними дефлекторами). Творці запевняють, що вони довго доводили купе на Нюрбургринзі, так що до автомобіля цілком можна застосувати девіз: «Розроблено в Зеленому пеклі». Незабаром запуск в Європі (в березні 2017 року).

Леонид Попов, drive.ru