Родстер Mercedes-Benz SL вийшов на ранні тести в кузові «Ески»

Загадковий прототип Мерседеса під серйозно перекроєною оболонкою від купе S 63 помічений фотографами в Європі. Колісна база автомобіля вкорочена на 10-15 см (з 2945 приблизно до 2795-2845 мм. Швидше за все, перед нами так званий мул майбутнього родстера SL, який повинен з'явитися в 2019-2020 рр. (Нинішній стоїть на конвеєрі з 2012 року, а оновлювався в 2015-му, до речі, його колісна база 2585 мм)).

При біглому погляді здається, що перед нами Mercedes-AMG S 63 Coupe, але це обман зору.

За неофіційними даними, для чергового «ес-елю» німці готують свою платформу MSA (на ній же буде побудований наступний родстер SLC).

Під капотом родстера опиниться рядна «шістка» 3.0 в двох варіантах (365 і 435 к.с.), а на AMG-версії - мотор V8 4.0. Останньому пророкують віддачу в 571 к.с., а то і близько 600 (ймовірно, в модифікації з індексом S). Зараз, нагадаємо, на моделі Mercedes-AMG SL 63 встановлений агрегат V8 5.5 (585 к.с. і 900 Н • м).

Інсайдери запевняють, що в новому поколінні родстер Mercedes-Benz SL відмовиться від жорсткої складного даху на користь багатошарового м'якого.

Є також у «ес-елю» двигуни V6 3.0 (367 к.с., 500 Н • м), V8 4.7 (455 к.с., 700 Н • м), а на топовій версії SL 65 трудиться V12 6.0 (630 к.с. 1000 Н • м). У новому поколінні дванадцять циліндрів залишаються під питанням, якщо «бітурбовісімка» зможе розвивати ненабагато менше «коней», а маса базової моделі помітно скоротиться.

Леонид Попов, drive.ru