B55

"Роберт Есенов, DRIVE.RU". Фото: autocar.co.uk

B55

Періодично висловлюється думка, що моделі Mercedes A-і B-класу несправжні Мерседеси. Мовляв, привід у них передній, в їх моторної гамі немає великих двигунів, та й однооб'ємний. Спробуйте без лукавства сказати те ж саме, дивлячись на фантастичний Mercedes B 55 - плід роботи 12 інженерів мерседесовского заводу в Раштатті.

Компактвен, який з народження має передньопривідною трансмісією, шліфує асфальт задніми колесами? Це не сон: під рівною підлогою колишнього Мерседеса B 200 CDI ховаються карданний вал і задня багатоважілька від універсала Mercedes E 430 W210. Як наслідок, довелося переробити точки кріплення підвіски ззаду і встановити менш об'ємний паливний бак.

B55

Двигун? Під практично стандартним кузовом (тільки розширено передні і задні крила) захований добре знайомий нам восьміціліндровик 5.5, що видає 388 к.с. і 530 Н • м і зістиковано з семиступінчастим «автоматом» 7G tronic. Дивно, але, за словами творців машини, значних переробок в підкапотному просторі немає: «вісімка» вмістилася там без проблем. А її здібностей вистачає на те, щоб автомобіль виходив на сотню за 5,2 с.

B55

А тепер про сумне. Такий Mercedes B 55 ніколи не буде серійним: кому потрібен майже 400-сильний, але суто сімейний автомобіль? Це вам не 240-сильна «запальничка» Opel Zafira OPC. Будемо вважати, що створений в єдиному екземплярі компактвен з мотором V8 5.5 символізує прощання з B-класом нинішнього покоління.

Джерело: drive.ru