Седан Brabus Mercedes-AMG C63 S дебютує в березні

Компанія Brabus розробила новий тюнінг-пакет PowerXtra B40S 650 для моделі Mercedes-AMG C 63 S. У результаті втручання тюнерів агрегат V8 4.0 c двома турбокомпресорами видає 650 к.с. і 820 Н • м (на "базовому" було 510 к.с. і 700 Н • м). При цьому максимальний момент доступний в діапазоні 1750-4500 об/хв.

Cедан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C 63 S)

Для автомобіля німці створили аеродинамічний пакет з вуглепластика, що включає спліттер, спойлер і дифузор, причому за бажанням клієнта поверхня у них буде дзеркальна або матова.

Cедан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C 63 S)

Основна зміна під капотом - збільшені турбокомпресори з посиленими підшипниками, що дозволили підняти тиск наддуву.

Cедан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C 63 S)

Седан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C63 S) отримав фірмову вихлопну систему з нержавіючої сталі з клапаном, що змінює тембр і гучність звуку при натисканні кнопки в салоні.

В історії С-класу це далеко не найпотужніша версія. Наприклад, той же ательє Brabus ще в 2012 році поставило на попередню «купе-цешку» мотор V12 6.3 c віддачею в 800 к.с. і 1100 Н • м. А в нинішньому поколінні моделі ми вже бачили універсал С-класу від бюро Posaidon з 700 силами (890 Н • м).

Cедан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C 63 S)

На Женевському автошоу седан Mercedes-AMG C63 S від Брабуса буде представлений з двома варіантами колісних дисків: Monoblock T зі вставками під вуглепластик (зліва) і Monoblock F (праворуч). Шини - Continental, Pirelli або Yokohama розмірністю 255/30 ZR20 спереду і 275/30 ZR20 ззаду.

І все ж новачок перед конкурентами не осоромиться: максималку в 320 км/год і розгін з місця до сотні за 3,7 с не назвеш слабкими (у вихідної моделі до перекроювання - 4,0 с і 250 км/год). Той же самий комплект доопрацювань можна поставити на універсал. Його розгін до ста буде на 0,1 с повільніше, ніж у аналогічного седана.

Cедан Brabus 650 (Brabus Mercedes-AMG C 63 S)

Інтер'єр прикрашений чорною алькантарою і шкірою з жовтими вставками, металевими накладками на педалі і пороги, фірмовими килимками, спідометр за бажанням може бути розмічений до 340 км/год.

Щоб поведінка машини на дорозі відповідала збільшеній віддачі двигуна, ательє поставило на обох підвісках амортизатори Bilstein з регулюванням кліренсу і зусиль при ході стиснення і відбою (на десять позицій). Першого березня на автосалоні в Женеві відвідувачі зможуть оцінити результат всіх зусиль ательє і поцікавитися ціною такого перекроювання.

Леонид Попов, drive.ru