У 2018 році Mercedes-Benz випустить первістка проекту EVA

Про те, що компанія Mercedes-Benz має намір створити окрему платформу для електромобілів, стало відомо ще рік тому. Днями журнал Car дізнався нові подробиці. Виявилося, перший легковик на «візку» EVA (electric vehicle architecture, так стала зватися платформа, що спочатку іменувалася Ecoluxe) фірма випустить на ринок в 2018-му. Це на рік раніше, ніж планувалося. Німці хочуть швидше дати бій Теслі, а також випередити Porsche з його електрокаром Mission E, який стане серійним до кінця десятиліття. Не варто забувати і про BMW. Баварці до того ж 2020 випустять оригінальний електричний седан з лінійки i.

Mercedes-Benz EVA

У нових електромобілях велика увага буде приділена аеродинаміці - так само ретельно німці попрацювали над концептом IAA.

Рік тому говорилося, що первістком нової електромобільної програми Мерседеса буде купеподібний кросовер (тут показаний рендер від журналу Car). Однак тепер інсайдери запевняють: першим на новому «візку» створять оригінальний седан. За розмірами він опиниться між седанами С і Е.

Платформа EVA використовує ряд компонентів від MRA (зокрема, підвіски), але і свого тут буде чимало. Комбінований підхід потрібен, щоб втиснути під днище величезний акумулятор (шеф з технічного розвитку Мерседеса Томас Вебер обіцяв 500 км запасу ходу), як це буде зроблено в кросовері Audi Q6. Його вирішено вивести на ринок 2018 році. Батарея Мерседеса важитиме близько 400 кг, і живити вона повинна електромотори на задній або обох осях (моделі створять у різних варіантах). Сумарні потужності електродвигунів досягнуть 450 кВт.

Mercedes-Benz EVA

Електричний седан завдовжки 4,7 м, за повідомленнями інсайдерів, запозичить деякі стилістичні деталі у концепта IAA (той, правда, був гібридом). У серії ми побачимо схожу решітку радіатора, а ось хвоста, що висувається на швидкості, не чекайте. Зате можна сподіватися на адаптивну підвіску і бездротову зарядку.

В якості виробничого майданчика для машин на платформі EVA обраний завод у Бремені. Після середньорозмірного седана тут поставлять на потік електричний паркетник, який за довжиною опиниться між GLC і GLE. Далі піде седан в габаритах «Ески» і, нарешті, гаму поповнить кросовер на батареях, що перевищує за розмірами GLS. Крім того, вдалося з'ясувати, що спеціально для Китаю компанія розробляє проект NEV (новий електромобіль). Ймовірно, мова йде про спадкоємця моделі Denza. На відміну від машин EVA, це буде відносно невеликий і недорогий електрокар. У Китаї він і буде випускатися з 2020 року.

Леонид Попов, drive.ru