Бюро Posaidon перетворило універсал Mercedes С-класу в суперкар

Німецьке ательє Posaidon розробило новий пакет поліпшень для універсала Mercedes-AMG C 63 (C 63 S). Потренувавшись в жовтні на спорткарі Mercedes-AMG GT, фахівці компанії вичавили з вихідного мотора V8 4.0 biturbo 700 сил і максимальний крутний момент аж 890 Н • м. Для порівняння, у Мерседеса C 63 S - 510 к.с. і 700 Н • м.

Mercedes-AMG C 63 від Posaidon

Як ми неодноразово писали, зовнішність вихідної моделі бюро Posaidon не замінить. У кращому випадку просто підбере свої поєднання кольорів колісних дисків або вставок в бамперах.

Mercedes-AMG C 63 від Posaidon

Агрегат отримав нові турбокомпресори, перероблений блок управління, поліпшену систему охолодження наддувочного повітря, нову вихлопну систему з «спортивними нейтралізаторами». У вигляді опції бюро пропонує доопрацьований задній диференціал.

Не дивно, що динаміка такого автомобіля помітно відрізняється від прототипу. Якщо звичайний C 63 S (в кузові універсал) розганяється до сотні за 4,1 с, то дітище Посайдона - за 3,4 с. Звичайно, ми бачили універсали й динамічніші, але все ж на цей раз німцям вдалося створити одного з найвидатніших представників племені «сараїв». Чи не менш вражає і максималка. У вихідної моделі вона обмежена на рівні 250 км/год (за доплату - 280 км/год), а після втручання бюро цей універсал розвиває всі 343 км/год. Цікаво, що за доплату Posaidon поставить на машину додаток, що показує актуальне розташування дорожніх камер і радарів контролю швидкості на карті в навігаторі.

Леонид Попов, drive.ru