Версія AMG Мерседеса SLC втратила два циліндра

Модель Mercedes-Benz SLK після давно очікуваного рестайлінгу, як і було раніше заявлено, перетворилася на SLC. Корекції піддалися не тільки екстер'єр та інтер'єр, але і набір силових агрегатів, а також оснащення. Зокрема, «в базі» з'явилася система автоматичного гальмування Active Brake Assist на основі радара. Опціональне розпізнавання дорожніх знаків зчитує не тільки знаки обмеження швидкості, а й знаки заборони обгону або повороту, а крім того, попереджає водія, якщо він починає рухатися не по знаках.

Mercedes-Benz SLC

Машина отримала нові фари з інтегрованими світлодіодними ходовими вогнями (адаптивне головне світло на діодах - за доплату), змінено бампер. На всіх базових версіях тепер нова решітка радіатора з армією «маленьких алмазів».

Mercedes-Benz SLC

Ззаду можна помітити нові світлодіодні ліхтарі і змінений бампер з великим чорним дифузором. Для моделі передбачений набір колісних дисків діаметром від 16 до 18 дюймів (на цьому і попередньому знімках показаний варіант SLC 300 з пакетом AMG Line).

У звичайній лінійці заявлені чотири версії: SLC 180 (1.6, 156 к.с., 250 Н • м), SLC 200 (2.0, 184 к.с., 300 Н • м), SLC 300 (2.0, 245 к.с ., 370 Н • м) і SLC 250d (2.1, 204 к.с., 500 Н • м). Перші дві можуть оснащуватися як шестиступінчастою "механікою", так і дев'ятиступеневим «автоматом» 9G-Tronic (раніше тут була «гідромеханіка» на сім передач), решта - тільки «автоматом». Цілком закономірно, що в цьому списку SLC 300 - найдинамічніший (5,8 з нуля до ста), а дизельна версія - сама ощадлива (4,4 л/100 км у комбінованому циклі). Раніше найменшим у гамі був мотор 1.8, а на вершині лінійки (не рахуючи версії AMG, звичайно) стояв варіант SLK 350 з агрегатом V6 3.5.

Mercedes-Benz SLC

Загальна архітектура передньої панелі не змінилася, але скориговані варіанти кольорів і матеріалів обробки (алюміній, вуглепластик). На приборці - новий кольоровий дисплей на 4,5 дюйми, на консолі - екран на 7 дюймів (було 5,8).

Складний верх вдосконалений. Тепер якщо процес трансформації (в будь-яку сторону) розпочато під час зупинки (скажімо, в пробці), то він продовжується і після розгону аж до 40 км/год. Важлива новація - автоматична рухлива перегородка між основним багажником і відсіком для даху. Вона дозволяє збільшити обсяг під поклажу. Якщо при опусканні даху перегородка не може зрушити через валізи, процес зупиняється і машина видає попередження. Ще один новий штрих - при складеному даху невеликі віконця позаду дверей тепер можна за бажанням підняти індивідуально для зниження шуму.

Mercedes-Benz SLC

Помінялося кермо і дизайн шкіряних крісел, а підсвічування тепер є і в нішах для ніг. Шкали приладів чорні, як опція - чорний циферблат аналогового годинника на панелі.

Найцікавіше нововведення: передбачуваний на стадії тестів 450 AMG Sport з трилітровою «бітурбошісткою» на ділі отримав найменування Mercedes-AMG SLC 43. Віддачі в 367 к.с. і 520 Н • м вистачає, щоб розігнати оновлений родстер з місця до сотні за 4,7 с (максималка обмежена на 250 км/год). Коробка передач - все той же 9G-Tronic.

Mercedes-Benz SLC

Розробники запевняють, що на трасі Mercedes-AMG SLC 43 не поступиться попередньому SLK 55 AMG, хоча програє йому в потужності.

Mercedes-Benz SLC

В обробці салону SLC 43 використані шкіра наппа і мікрофібра Dinamica з червоними акцентами. Система AMG Dynamic Select пропонує п'ять установок машини - від економічного до індивідуального. Стандартом є спортивна вихлопна система з автоматичними клапанами.

Використаний індекс - прозорий натяк на те, що така модифікація тепер і буде виконувати роль флагманського варіанта SLC. Німці прямо називають SLK 55 AMG попередником нинішнього SLC 43. З одного боку, це ставить великий знак питання на очікувану багатьма шанувальниками модель - SLC з новим турбомотором V8 4.0. З іншого - у шестициліндрової «запальнички» програш в паспортному розгоні до сотні в порівнянні з попередником всього 0,1 с. При цьому версія вельми економічна: в середньому вимагає 7,8 л/100 км проти 8,4 літра у родстера з «вісімкою» 5.5. На цю різницю німці роблять особливий упор. Мовляв, заради високої продуктивності не обов'язково жертвувати витратою пального.

Mercedes-Benz SLC

На версії від AMG змінена еластокінематіка, кути установки коліс, поворотні кулаки спереду і важелі задньої підвіски. За доплату поставлять адаптивні амортизатори c трьома режимами. Ще важливо, що максимальний крутний момент бітурбомотора ненабагато менше, ніж у колишнього «атмосферника», а доступний в більш широкому діапазоні. В якості опції запропонований задній механічний диференціал.

З'явився в 1996 році «перший» Mercedes-Benz SLK був сенсацією. Виробник не без підстав вважає його архетипом компактного родстера з жорстким дахом. Нинішнє, третє покоління стоїть на потоці з 2011-го. Оновлену машину компанія покаже на публіці в січні 2016 року в Детройті і тільки в середині того ж місяця на модель почнуть збирати попередні замовлення. Ціни обіцяють оголосити ближче до старту продажів.

Леонид Попов, drive.ru