Нове купе Mercedes E-класу побачить світ на початку 2017

Зовсім небагато залишилося нинішньому Мерседесу Е-класу. У січня 2016 року німці викотять модель нового покоління. Але «двісті дванадцятому» не повинно бути соромно: вийшовши в 2009-му автомобіль вже в перші три роки виробництва розійшовся по світу накладом 500000 машин, а за один тільки 2014-й, на заході кар'єри, світові продажі склали майже 210 000 автомобілів. Такого результату седану вдалося домогтися за підтримки універсала, купе і кабріолета. У такому ж складі виступатиме і нова «ешка». Вже в середині 2016-го з'явиться універсал, а ще через рік - дводверні модифікації. Закамуфльоване купе ми якраз і зустріли на дорогах Німеччини.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

За неофіційною інформацією, конструкція кузова буде комбінованою, а частка алюмінію перевищить 30%. При цьому жорсткість на кручення збільшиться на 10-15%.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Крім звичайних версій, в гамі купе з'явиться модифікація E63 від відділення AMG. Вона отримає бітурбомотор V8 4.0 в поєднанні з безальтернативним дев'ятиступеневим «автоматом» і двома типами приводу на вибір.

Передсерійний зразок виглядає масивно, але не виключено, що такий ефект створюють накладки на капоті і кришці багажника. Подейкують, купе Е-класу додасть в габаритах: довжина перевалить за 4800 мм, а колісна база перевищить 2850 мм. Як і його попередник, автомобіль буде базуватися на платформі C-класу. Тобто на розтягнутому модульному «візку» MRA з новою передньою двоважількою і модернізрованною багатоважількою. За доплату будуть доступні адаптивні амортизатори, пневмопідвіска і занижене шасі.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Це інтер'єр седана Е-класу наступного покоління, але у купе він буде таким же. Великі дисплеї з високою роздільною здатністю 1920 х 720, тачпади на кермі, мультиконтурні передні крісла з підігрівом та масажем, аудіосистема Burmester потужністю 1450 Вт - всім цим зможе похвалитися і купе.

Клієнтам запропонують лише наддувні мотори - бензинові «четвірки», «шістки» і «вісімки» (184-455 к.с.), а також турбодизелі з чотирма або шістьма циліндрами (170-258 сил). Дводверна «ешка» отримає девятидіапазонний «автомат», задній або повний привід. Плюс помітно покращиться обладнання - за рахунок превентивної системи безпеки Pre-Safe з трьома радарами, активних світлодіодних фар нового покоління та системи автономного водіння. Купе, як і седан, зможе самостійно паркуватися за допомогою смартфона, і вам навіть не потрібно буде сидіти за кермом.

Роберт Есенов, drive.ru