5 речей з салону нового Е-класу, яких більше ніде немає

Побачити практично «роздягнений» E-клас нового покоління на вулицях Штутгарта не проблема - седани серії W213, позбавлені майже всього камуфляжу, відкрито їздять по дорогах. Однак німці продовжують приховувати секрети. Скликавши журналістів на статичну презентацію новинки, представники Mercedes-Benz говорили... тільки про інтер'єр.

Mercedes-Benz E-Class (W213)

Говорили наступне. Мовляв, салон минулого Е-класу створювався як ремейк класичних мерседесівських інтер'єрів - грановані форми і прямі лінії мали нагадувати оздоблення W123 і W124. Так, дуже консервативно, але цільовій аудиторії - бізнесменам за п'ятдесят - подобалося. Проте новий W213 націлений на набагато більш молоду публіку, тому і в салоні більше не знайти цитат з минулого.

Зате є цитати з інших «Мерседесів». Загальний настрій струмуючих ліній, чотири круглих розтруба кліматичної системи посеред передньої панелі і складена з двох «айпадів» панель приладів - від S-класу. Стікаюча хвилею центральна консоль зі стильним годинником і характерним блоком «клімату», а також трьохспицевий бублик - від С-класу. Втім, в новій «ешці» знайшлося і дещо таке, чого ми точно більше ніде не зустрічали!

Тачпади на кермовому колесі.

Замість кнопок і джойстиків на спицях бублика - пара сенсорних тачпадів: меню бортової системи перегортаються звичними «смартфонними» рухами великих пальців! При цьому можна вибрати один з трьох режимів, щоб призначити потрібну чутливість. Сенсорним зроблений і маніпулятор, розташований поверх звичної шайби системи Comand: дотиками можна переміщатися по меню, «клікати», перегортати сторінки і писати букви.

Думки з приводу тачпадів (на фото - під великим пальцем) розділилися на «це дуже зручно!» і «краще б залишили кнопки»

64 варіанти підсвічування салону

Можливістю зміни підсвічування інтер'єру зараз нікого не здивуєш - навіть маленький Opel Adam пропонує таку опцію. Але Е-клас стане першим автомобілем, де кольорів підсвічування відразу 64! У темряві світлодіоди ефектно виділяють панель приладів, центральну консоль, ручки дверей, а також формоутворювальну лінію передньої панелі і дверних оббивок.

У режимах Standard і Progressive за замовчуванням підсвічування синє, а в «Спорті» - помаранчеве, але змінити колірний супровід дуже просто.

Оздоблення з «металевої тканини»

За традицією «Мерседес» пропонує дуже круті матеріали обробки. Дорогий пластик, якісна шкіра, полірований метал, натуральний шпон. Натуральний чи як? Для мерседесівців такі питання - що удар ножем під серце: навіть абсолютно новий обробний матеріал «тканий метал», який може здатися фактурним пластиком, - це дійсно канва, зіткана з металевих ниток!

Величезна панель приладів

Великим «телевізором» з двох окремих екранів хизується і S-клас. Але на молодшій моделі дисплеї вперше заховані під загальним склом, тому виникає відчуття, що це - один гігантський екран. На його праву частину можна виводити пару незалежних один від одного зображень: наприклад, навігацію і налаштування аудіосистеми. До речі, топова аудіосистема - Burmester (притому більш досконала, ніж ставиться на S-клас): з 24 стильними динаміками і фантастичним звучанням.

На нижньому фото ліворуч можна розгледіти звичайну панель із стрілочними приладами і меншим за розміром центральним екраном

3 варіанти дизайну приладів

Міняти оформлення приладів дозволяють багато автомобілів. Але, наприклад, у нової «сімки» BMW від режиму фактично залежить тільки колеровка. І навіть розташування циферблатів не змінюється, оскільки їх обідки справжні. У «Мерседеса» - абсолютно інша історія! Стилі Classic, Sport і Progressive настільки сильно відрізняються один від одного, що створюють враження дійсно різних машин: від «теплого лампового» олдтаймера до хайтечного концепту.

На верхньому фото - режим Progressive, на двох нижніх - Classic. Погодьтеся, різниця між ними вельми істотна

Втім, зрозуміло, що ні металотканини, ні тачпадів, ні гігантського «телевізора» на найпростіших «ешках» не буде. Зате чого точно не відняти, так це затишної атмосфери - кузов W213 отримав, без перебільшення, самий гармонійний інтер'єр серед «Мерседесів» останніх десятиліть. І самий просторий: позаду, завдяки сильно розтягнутій колісній базі, дуже вільно.

Цікаве поєднання: темний салон, режим Sport і «домашня» прострочки сидінь. До речі, Mercedes залишається однією з небагатьох марок, хто робить крісла самостійно

Більше сказати нічого не можна. Зовнішність, габарити, мотори? Про це - мовчок: на презентації можна було ходити, дивитися, чіпати живі машини. А фотографувати і задавати питання, які не стосуються внутрішнього оздоблення, - на жаль. Зате вдалося розглянути, що спереду замість стійок McPherson - підвіска на подвійних поперечних важелях, а ззаду - багатоважілька.

Що, втім, не дивно - ця архітектура характерна для модульної платформи MRA, на якій побудовані новітні C- і S-клас. Власне, і зовні наступна «ешка» буде повторювати «цешку» і «еску» - ніякої власної стилістики, як це було раніше, бізнес-седан більше не декларує. А жаль. Хоча, може, саме цього і хоче публіка? Відповідь дізнаємося вже скоро: до кінця місяця зі Штутгарта прийдуть перші офіційні знімки, а 11 січня W213 справить прем'єру на Детройтському автосалоні.

Джерело: auto.mail.ru