Седан Mercedes-Benz Е-класу позбувся майже всього камуфляжу

Стакан наполовину порожній або наполовину повний? Залежно від точки зору ви будете сприймати і Е-клас, який німці повинні представити в січні. Ми вже говорили, що зовні він нагадує або збільшений С-клас, або зменшену «еску». Останні знімки пари зразків підтверджують це. Причому на них камуфляжу вже майже не залишилося, та й той, що є (на оптиці і бамперах), цілком дозволяє розглянути прикриті деталі оформлення.

Mercedes-Benz E-Class

На попередніх примірниках накладки або плівка спотворювали вигляд підвіконної лінії, підштампувань на дверях, порогів. Тепер тут все чисто.

Mercedes-Benz E-Class

За неофіційними даними, на передній панелі у машини буде пара великих екранів, як в S-класі. Але може, як у Пасату, німці запропонують і аналогові прилади?

Більше подробиць про машину з'явиться до кінця року, а от про один з ключових моментів хочеться нагадати знову: на цьому автомобілі відбудеться повернення рядних «шісток» Mercedes.

Раніше ми бачили і голий кузов Е-класу, і кузов універсал, заглядали в салон, милувалися на Mercedes-Maybach E Class, знайомилися з його оптикою і розбиралися з електронною начинкою, а також проводжали поглядом новий Е 63. У списку варіантів також очікуються купе з кабріолетом, плюс універсал підвищеної прохідності.

Mercedes-Benz GLC

На церемонії старту виробництва, зліва направо: Пітер Шаберт, президент і головний виконавчий директор BBAC, Сюй Хеі, голова BAIC Group, Хубертус Троски, член ради директорів Daimler AG, Чень Хунлян, старший виконавчий віце-президент BBAC.

Тим часом сьогодні, 30 жовтня, на СП Пекін Benz Automotive Co (BBAC) Відбувся Запуск серійного виробництва локалізованої моделі GLC. Це другий паркетник після GLA, поставленого на потік там же півроку тому. Для кросовера GLC Пекін став другим виробничим майданчиком після Бремена. Такий крок не випадковий: для пари GLA і GLC (наступника GLK) Китай є ринком номер один. Взагалі, в минулому році спільне підприємство BBAC випустило 150000 Машин (тут ще збирають C- і E-класи). За прогнозами, в 2015-му тут з конвеєра зійде більше 200000  автомобілів.

Леонид Попов, drive.ru