Безпілотник Mercedes-Benz Бачення Токіо пообіцяв голограму

У Токіо скинув покривало анонсований пару днів тому автономний концепт Mercedes-Benz Vision Tokyo. Як легко можна було припустити, це автомобіль на паливних елементах. Його начинка запозичена у концепту F 015 Luxury in Motion, у свою чергу, що еволюціонував з силової установки шоу-кара F125! 2011 року.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Бічні вікна покриті плівкою в колір кузова Alubeam, з міріадами дрібних отворів, що дозволяють пасажирам спостерігати навколишнє оточення, залишаючись непомітними.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Особливий настрій створює синє підсвічування решітки радіатора, порогів і 26-дюймових колісних дисків. Армія світлодіодів по периметру може використовуватися і як засіб спілкування мешканців машини з навколишнім світом - скажімо, на кузов можна вивести світломузику або звуковий аналізатор.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Довжина концепту - 4 803 мм, ширина - 2100, висота - 1600. «Плавник» на даху - камера кругового огляду, разом з набором інших сенсорів допомагає машині орієнтуватися на дорозі.

Концепт Vision Tokyo здатний пройти на одній тільки літієвій батареї 190 км, а активація водневих паливних елементів додає ще 790 км. Разом - 980 км на зарядці від мережі і водню. Проте основну увагу, як і в попередньому шоу-карі, інженери приділили технології автономного руху і салону: німці називають його «вітальня на колесах» і «зоною релаксації посеред мегаполіса і божевільного трафіку».

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Оформлення інтер'єру та скління більше нагадують катер, ніж автомобіль. До п'яти пасажирів можуть розміститися на дивані у формі півкола. Всередину вони потрапляють через двері, що піднімаються, по лівому борту (компонування виконане відповідно з лівостороннім рухом в Японії).

Машина адресована поколінню, яке народилося після 1995 року, тим молодим людям, для яких автомобіль - «ай-ті» -компаньон, ну і заодно засіб пересування. Тому тут великі світлодіодні екрани на стінах, сидіння з підсвічуванням. Якщо ж машину потрібно перевести на ручне управління - з приборки висувається рульове колесо, а передня частина загального дивана трансформується в крісло для водія.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Серцем інформаційно-розважальної системи, за задумом розробників, повинен стати тривимірний голографічний проектор, що реагує на рухи руки і показує картинки, як в «Зоряних війнах». (На жаль, яким чином все реалізовано на ділі, сказати не можна - на автошоу машина стояла закритою.)

Компанія називає автомобіль продовженням лінії концептів, створених для «дослідження дизайну майбутнього». І якщо Ener-G-Force (2012) - погляд на можливий вигляд наступного G-класу, AMG Vision Gran Turismoo (2013) - свого роду передбачення зовнішності суперкара, G-Code (2014) - натяк на субкомпактний паркетник, то Vision Tokyo може коли-небудь підштовхнути компанію до створення машини, що виходить за межі звичного модельного ряду. Адже якщо елементи автопілота в тому чи іншому вигляді і будуть поступово впроваджені на звичайних седанах і кросоверах, то організувати в них подібну вітальню - скрутно.

Леонид Попов, drive.ru