Спорткар Poseidon GT RS 700 розкрив не всі свої можливості

Німецьке тюнінг-ательє Posaidon, відоме помітним форсуванням моторів Мерседеса, представило своє нове творіння: спорткар Posaidon GT RS 700, заснований на моделі Mercedes-AMG GT. З її чотирьохлітрової «вісімки» інженери вичавили 700 к.с. Це на 190 сил більше, ніж у AMG GT S, і на 100 - ніж у недавньому проекті від Брабуса.

Posaidon GT RS 700

Бюро Poseidon практично не втручається в зовнішність опрацьовуваних автомобілів, воліючи приділяти увагу начинці.

Posaidon GT RS 700

У цьому проекті ательє змінило турбокомпресори, поставило більш продуктивний інтеркулер, поміняло програми управління двигуном і трансмісією, а також вихлопну систему. Обіцяні глушники і нейтралізатори з мінімальним опором потоку.

Максимальний крутний момент двигуна - 750 Н • м (на 100 більше, ніж у вихідної моделі). У бюро стверджують, що могли зробити тягу і вище, але вирішили обмежити її електронікою заради довговічності коробки передач. Відділення Mercedes-AMG вказує 750 «ньютонів» як розумну межу для семиступінчастого «робота» AMG Speedshift DCT. Але якщо клієнт забажає, то за його письмовим запитом Posaidon зніме лімітатор моменту. На скільки при цьому ще підросте тяга - бюро скромно замовчує.

Posaidon GT RS 700

На замовлення покупця Poseidon поставити в машину радар-детектор, інтегрований в заводську навігаційну систему Comand Online.

Автори розробки кажуть, що максимальний або близький до максимального момент розвивається тут в діапазоні від трьох до шести тисяч обертів і це сприяє впевненому розгону. Адже навіть з обмеженими 750 ньютон-метрами автомобіль вийшов дуже моторним. З місця до сотні він прискорюється за 3,2 с. Це на 0,6 с (або на 16%) швидше, ніж GT S, і на 0,4 с швидше, ніж Brabus 600, створений на базі тієї ж самої моделі. Максималка Посайдона дорівнює 349 км/год, тобто на 39 вище, ніж у GT S, і на 24 більше, ніж у Брабуса.

Леонид Попов, drive.ru