Nissan Navara ляже в основу пікапів Renault і Mercedes-Benz

Альянс Renault-Nissan і концерн Daimler офіційно підтвердили те, про що раніше говорили лише за кадром: у марок Renault і Mercedes-Benz з'явиться по однотонному пікапу, частково заснованому на архітектурі моделі Nissan NP300 (Navara/Frontier). Але кожна з новинок буде створена у своїй компанії в повній відповідності з вимогами аудиторії, фірмовим стилем, уявленнями про оснащення і так далі.

Nissan Navara (NP300)

Модель NP300 випускається зараз в Таїланді і Мексиці. Є версії з подвійною і одинарної кабіною. У побратима з шильдиком Mercedes буде подвійна, а які будуть варіанти у Renault - ще неясно.

Першого квітня глава Даймлера Дітер Цетше на зборах акціонерів заявив про максимальні продажі в минулому році і, відповідно, про призначення рекордних за всю історію дивідендів. І звичайно розповів про очікування: концерн і далі повинен впевнено йти в ріст, причому в цих планах одну з важливих ролей бос відводить Латинській Америці. А тут новий пікап повинен бути прийнятий тепло.

Взагалі-то в гамі у Renault в найближчі роки буде два пікапи. Вже в нинішньому році, як підтвердила компанія, вийде півтонна модель (очевидно, серійний варіант шоу-кара Duster Oroch). А в 2016 році на заводі Nissan в мексиканському Куернавака буде поставлений на потік однотонний пікап Renault, родич Навари. Середньорозмірний пікап Mercedes стане на конвеєр до кінця 2020 року.

Серійна версія Oroch днями була помічена на випробуваннях. За інсайдерськими даними, автомобіль буде запущений в Бразилії вже в липні-серпні 2015-го. Його випустять як з подвійною (як у концепту), так і з одинарною кабіною. Під капотом пропишеться дволітровий агрегат, пристосований під живлення бензином і етанолом. У трансмісій широкий вибір: повний або передній привід, «механіка» або «автомат».

Випускати пікап Mercedes будуть на двох майданчиках. По-перше, на заводі Renault в аргентинській Кордові. Там же організовують збірку Навари і спорідненого пікапа Renault. Ці машини підуть на ринок Латинської Америки. По-друге - на заводі фірми Nissan в Барселоні, знову ж разом з двома своїми побратимами. Ці екземпляри будуть призначатися для Європи, Австралії і ПАР. Завод в Кордові повинен виробляти до 70 тисяч пікапів на рік (у сумі для трьох марок), а в Барселоні - близько 120 тисяч, знову ж усіх трьох брендів.

Леонид Попов, drive.ru