Бездоганна завершеність дизайну: купе Mercedes-Benz С-Класу

Світова прем'єра в Женеві

  • Екстра-клас: виразний дизайн кузова купе в поєднанні із спортивним характером
  • Динаміка: п'ять потужних двигунів з безпосереднім уприскуванням
  • Надійні помічники: маса допоміжних систем
  • Заради яскравих вражень: Телематика нового покоління з доступом в інтернет

Більш яскраво і спортивно навряд чи можна було б відсвяткувати ювілей винаходу автомобіля: на 125-й рік свого народження Mercedes-Benz відкриває новий сегмент ринку, вперше пропонуючи компактне класичне купе. Цим автомобілем стало купе C-Класу, що відрізняється надзвичайно експресивним дизайном. Це спортивне авто з юнацьким запалом, дебютувавши на початку березня на Женевському автосалоні, вже з червня почне надходити клієнтам, що його замовили.

У цьому новому автомобілі використовуються прогресивні технології із недавно оприлюдненого покоління автомобілів С-Класу, які «упаковані» в ефектну оболонку купе. Мета тут - дарувати чисту радість від водіння і забезпечувати при цьому зразкову економічність. Таким чином, за життєвими відчуттями новинка ідеально підійде для клієнтів у віці від 35 до 45 років, які поєднують професійний успіх з життєрадісністю і почуттям відповідальності.

новий c-class coupe

«Розширюючи таким чином портфоліо автомобілів С-Класу, ми абсолютно свідомо апелюємо до клієнтів нового роду», пояснює д-р Йоахім Шмідт, керівник відділу збуту та маркетингу в підрозділі Mercedes-Benz Cars. «Від цієї нової моделі віє юністю, стилем і динамізмом. Тим самим, ми пропонуємо можливість відкрити для себе світ купе Mercedes-Benz, почавши з надзвичайно спортивного варіанту ».

Дизайн: динамізм у поєднанні з класичним для кузова купе пропорціями

При погляді на нього збоку нове купе зачаровує своїми компактними пропорціями, невисоким силуетом (на 42 мм «тонше» седана) з «мускулистими плечима» і вузькою задньою стійкою з класичним трьохоб'ємним виконанням кузова. Типові ознаки купе тут - короткі передні звіси, довгий капот, сильно нахилене лобове скло і подовжений контур даху. Бічне скління спрямовується далеко назад і, зустрівшись там з дуже горизонтально розташованим заднім склом, плавно переходить у по-спортивному коротку задню частину кузова.

Якщо висхідна тому лінія «характеру» вказує на спорідненість даного купе з іншими представниками С-Класу, то енергійний підйом лінії борту в області задньої стійки - це унікальний, відмітна ознака даного авто: на останньому відрізку свого шляху молдинг лінії борту рішуче піднімається назустріч молдингу лінії даху. Це не тільки надає спортивний характер малюнку бічного скління, а й формує площину, що спирається на потужне «плече».

Передня і задня частина кузова: типове купе, типовий С-клас

Переймаючи дизайн останньої версії С-Класу, нове купе в той же час відрізняється індивідуальними рисами. У вигляді передньої частини кузова домінує решітка радіатора, яка як центральний її елемент одержала тепер ще більш потужну формальну підтримку від бампера. Середнє вхідний отвір, розкриваючись догори, справляє враження несучої опори для решітки радіатора. Решітка радіатора, як це властиво купе, має дві ламелі. Від розміщеної в центрі трипроменевої зірки вліво і вправо відходить по хромованим ламелям, які витончуючись назовні, викликають відчуття більшої горизонтальності і стріловидності передньої частини кузова, що притаманне зазвичай спортивним авто. Причому ця стріловидність тут проявляється дуже чітко.

новий c-class coupe

Стріловидність підхоплюється бічними панелями і виводиться далі. Ці, що знаходяться під фарами головного світла панелі ліворуч і праворуч переходять в лінію «характеру», формуючи тим самим зв'язок передньої частини кузова з дизайном його бічної частини. Бічні повітрязабірні отвори в бампері з інтегрованими горизонтальними денними ходовими вогнями, розташовуючись тепер ще нижче, викликають враження, ніби автомобіль обіймає дорогу. Форма виконаних із прозорого скла фар змінились: вони виглядають тепер ще більш спортивним і в поєднанні з капотом, решіькою радіатора і бампером сприяють стріловидності передньої частини кузова.

Задня частина нового купе С-Класу характеризується спортивної лаконічністю. Контур даху разом з сильно нахиленим заднім склом і задніми стійками, що плавно опускаються оптично вкорочують задню частину кузова. Широка фаска верхньої кромки кришки багажника, виростаючи з боковини, посилює компактність задньої частини кузова. Крім того, далеко зсунуті на краю задні ліхтарі оптично підкреслюють ширину кузова. Ефект особливої глибини фари досягається за рахунок розташування в центрі світлодіодного покажчика повороту, який здається ширяючим на тлі червоної верхньої та нижньої смуг, чиї світлодіоди сидять в модулі більш глибоко. Суцільні горизонтальні світлові грані на бампері сприяють тому, що автомобіль виглядає більш широким і більш щільно прилеглим до дороги. Дифузор, розташований в нижній частині бампера, між спареними патрубками вихлопної системи, оптично додає задній частині кузова легкість і ще раз підкреслює спортивний характер даного автомобіля.

Салон: висока якість у поєднанні з ексклюзивними колірними акцентами

Панель приладів відрізняється одночасно спортивним і благородним виглядом. На водія дивляться три колодязі приладів, чиї зовнішні кільця мають гальванічне покриття. Це прозорий натяк на спортивний характер купе. У рамках базової комплектації купе отримує трьохспицеве кермо нового покоління з хромованою центральної спицею, як і у випадку нового CLS. Поверхні органів управління тонко оброблені і обладнані гальванічним покриттям. Козирок комбінації приладів ступінчастим переходом накриває тепер і центральний дисплей, утворюючи при цьому світлову грань, що заходить на бік переднього пасажира. Центральні дефлектори трапецієподібної форми і крайні округлі дефлектори прикрашені декоративними елементами з гальванічним покриттям. Нове покоління комунікаційно-інформаційних пристроїв отримало панель управління з ефектними сріблястими клавішами. У поєднанні з матовими перемикачами, яскраво відполірованими поверхнями і новим контролером це підкреслює більш високий рівень обробки інтер'єру.

Благородної деталлю в дизайні панелі приладів є великий елемент декоративного оздоблення. Цей елемент, розташовуючись на всьому просторі від центрального до крайнього дефлектора на стороні переднього пасажира, додає салону відчуття простору. Декоративні елементи з стайл-пакета і у варіанті «рояльний лак фарфорового кольору», що застосовується для обробки спецверсії «Edition 1», вперше доступні в автоіндустрії і завдяки цьому підкреслюють ексклюзивність атмосфери салону нового купе. В якості альтернативи пропонуються також наступні варіанти декоративного оздоблення: «рояльний лак чорний», «корінь горіха», «алюміній темний» і «ясен коричневий з прожилками».

новий c-class coupe

Купе С-Класу - це повноцінне чотиримісне авто зі спортивно-комфортабельними сидіннями, що володіють інтегрованими ременями безпеки. При бажанні спинки задніх сидінь можуть опускатися для збільшення об'єму багажного простору.

Телематика нового покоління: більша комфортабельність управління і привабливий дизайн

Купе С-Класу має телематику нового покоління, що дебютувала на седані і універсалі. Серед ключових нововведень, перш за все, слід зазначити: ще більший комфорт управління, більш великі дисплеї, можливість імпорту списку контактів, відображення вхідних SMS-повідомлень, а також бездротове відтворення музики через інтерфейс Bluetooth і USB-роз'єм, який тепер вбудований в центральний підлокітник.

Вперше мультимедійна система, названа COMAND Online, пропонує можливість виходу в інтернет. Клієнти можуть або вільно користуватися браузером під час стоянки або заходити на ресурси онлайн-служби Mercedes-Benz, чиї сторінки здатні завантажуватися з незвичайною швидкістю і залишатися доступними для зручного користування навіть в дорозі. Серед вбудованих служб: інформація про погоду та спеціальний маршрутний пошук через Google, а також можливість завантаження маршруту, заздалегідь сконфигурированного за допомогою сервісу Google Maps на персональному комп'ютері і відправленого на автомобіль. Новими функціями поповнилася й навігаційна складова системи COMAND Online. Так, нововведенням стала тривимірна графіка з динамічно змінюються моделями міст. Серед інших нововведень хочеться відзначити наступне: пройдені маршрути можуть записуватися, щоб пізніше їх можна було повторити знову; індивідуальні точки призначення можуть бути імпортовані в систему через карту пам'яті формату SD; крім того, є можливість відображення чотирьох альтернативних маршрутів, у тому числі і найбільш економічного варіанту.

Для базової версії автомобільної аудіосистеми - Audio 20 CD - пропонується економічно вигідне навігаційне рішення Becker ® MAP PILOT. Дана система може довстановлюватись навіть вже в готовий автомобіль. До переваг цієї навігаційної системи, на відміну від рішень, що передбачають дообладнання автомобіля після його продажу, відносяться, перш за все: управління через штатний контролер і дисплей системи Audio 20, установка компонентів системи всередині ящика для рукавичок (тобто збереження інтер'єру салону недоторканим), а також можливість отримувати оновлення через інтернет-портал.

Двигуни: велика потужність, мала витрата

Усі моделі отримали позначення BlueEFFICIENCY, що говорить про те, що вони особливо ефективно використовують паливо і дбайливо відносяться до навколишнього середовища.

Як автоматична трансмісія для всіх моделей пропонується семиступінчаста АКПП 7G-TRONIC (серійно для бензинової моделі C 250). Дизельна модель С220 CDI і молодша бензинова модель C180 на серійній основі обладнуються 6-ступінчастою механічною трансмісією.

Сама економічна версія купе - це модель С220 CDI BlueEFFICIENCY з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Вона споживає в середньому 4,4 л дизельного палива на 100 км., що відповідає викиду 117 г CO2 на кілометр шляху.

Список двигунів для купе С-Класу *

Модель **

К-ть
циліндрів

см3 кВт/к.с.
при 1 об/хв
Н*м, поч. з
1 об/хв
0-100
км/год (с)
Макс. шв.
км / год

л/100км в зміш.
режимі, по NEFZ

CO2
г/км
C220 CDI BE L4 2.143 125/170
3.000
400
1.400
8,1
(8,4)
231
(232)
4,9-5,3
(4,4-5,1)
128-139
(117-133)
C250 CDI BE L4 2.143 150/204
4.200
500
1.600
7,1
(7,0)
240
(240)
4,9-5,3
(4,9-5,4)
128-139
(128-143)
C180 BE L4 1.796 115/156
5.000
250
1.600
8,8-9,0
(9,0)
223
(225)
6,5-7,0
(6,7-7,3)
128-139
(128-143)
C250 BE L4 1.796 150/204
5.500
310
2.000
7.2 240 6,5-7,0 152-163
C350 BE V6 3.498 225/306
6.500
370
3.500
6.0 250 6,8-7,0 159-164

BE = BlueEFFICIENCY
* Дані моделі будуть доступні в Німеччині і можуть не збігатися з моделями, призначеними для ринку інших країн
** Дані вказані для автоматичної трансмісії, дані для механічної трансмісії вказані в дужках

Підвіска: відмінна керованість і високий комфорт

В ідеальній гармонії з динамічними двигунами знаходиться серійно встановлювана підвіска AGILITY CONTROL. Вона побудована на системі амплітудозалежного демпфування: при звичайному русі і мінімальному навантаженні на амортизатори сили демпфування автоматично зменшуються, що позитивно позначається на комфорті кочення без найменшого погіршення безпеки руху. При зростанні навантаження на амортизатори, наприклад, при динамічному проходженні поворотів або об'їзних маневрах, навпаки, сила демпфування збільшиться до максимальної, ефективно стабілізуючи автомобіль. Підвіску AGILITY CONTROL доповнює рульове управління на основі зубчасто-рейкового механізму. В якості опції пропонується також параметричне рульове управління.

Точний напрям коліс: трьохважеля передня підвіска і задня

В якості передньої підвіски використовується конструкція з амортизаційними телескопічними стійками. Нижній рівень важелів підвіски утворюється з двох окремих елементів, які служать в якості тяги і поперечної стійки і виготовлені з кованого алюмінію. У якості третього важеля передньої підвіски виступає поперечна рульова тяга, яка з'єднує поперечно розташований рульовий механізм з колесами. Посилений стабілізатор з'єднаний з амортизаційною стійкою, яка також активно бере участь в напрямку передніх коліс.

новий c-class coupe

У разі багатоважільної підвіски колесо закріплене на п'яти незалежних один від одного важелях на еластичних опорах, які обмежують колесо в п'яти напрямках руху: завдяки такій інтелектуальній конструкції важелів у кожного з коліс задньої підвіски залишається, в принципі, лише одна можливість для руху - контрольований хід стиснення і зворотний хід.

Крім серійної підвіски AGILITY CONTROL, для купе в якості опції пропонується також спортивна підвіска зі зменшеним на 15 мм дорожнім просвітом, більш жорсткими і короткими пружинами, жорсткіше налаштованими амортизаторами і посиленими стабілізаторами. У даному випадку до складу комплектації включено також спортивне параметричне рульове управління.

Допоміжні системи: попереджувати і активно допомагати

Нове купе С-Класу, маючи у складі своєї стандартної комплектації сім надувних подушок безпеки і попередньонатяжителі ременів безпеки з обмежувачами зусилля натягу - на всіх сидіннях, відрізняється високим рівнем пасивної безпеки. Серед надувних пристроїв безпеки, що розкриваються при аварії протягом мілісекунд: передні адаптивні і передні бічні подушки безпеки, колінна подушка для водія та подушки для захисту голови. Система бокового захисту, що складається з надувної подушки для захисту голови і бічна надувна подушка для захисту грудної клітки дозволяє точно погоджувати захисні ефекти, що діють на окремі частини тіла. Для захисту пішоходів купе оснащується активним капотом з алюмінію.

За допомогою цілого арсеналу допоміжних систем - починаючи від системи контролю ступеня втоми водія ATTENTION ASSIST і закінчуючи системою адаптивного круїз-контролю DISTRONIC PLUS - купе буде забезпечувати своєму водієві всебічну захист. Ці електронні помічники, спираючись у своїй роботі на найсучасніші радарні технології, датчики та відеокамери, націлені на боротьбу з найбільш частими причинами аварій, наприклад: занадто мала дистанція між автомобілями, перевтома водія, умови темряви.

Список допоміжних систем, які в аварійно небезпечних ситуаціях чи лише попереджають водія, або, якщо це необхідно, активно втручаються:

  • Антиблокувальна система ABS
  • Система адаптивного управління головним світлом
  • Активна система попередження водія про з'їзд зі смуги руху
  • Активна система контролю «мертвих» зон
  • Система контролю ступеня втоми водія ATTENTION ASSIST
  • Система адаптивного круїз-контролю DISTRONIC PLUS, вкл. систему превентивного екстреного гальмування BAS PLUS
  • Електронна система стабілізації ESP ®
  • Автоматичне включення фар
  • Система попередження про швидкісні обмеження
  • Інтелектуальна система керування зовнішнім освітленням ILS (Intelligent Light System)
  • Система комфортної парковки PARKTRONIC, вкл. паркувальний асистент
  • Система превентивної безпеки PRE-SAFE ®
  • Гальмівна система PRE-SAFE ®

Вихід на ринок купе С-Класу запланований на червень 2011

Джерело: drive.ru