Сімейство Mercedes-Benz C-класу поповнилося яскравою парою

Дебютували в США дві нові версії седана C-класу - немов два полюси у магніта, вони протилежні по концепції, але незмінно притягуються один до одного: спорт і максимальна економічність. Атлетична іпостась «цешки» - це анонсований ще в минулому році варіант C 450 з нової «підігрітої» лінійки AMG Sport, проміжної між звичайними Мерседесами і справжніми моделями від AMG.

Mercedes-Benz C-Class AMG

Зовнішня схожість зі справжньою AMG-моделлю невипадково. На варіанті AMG Sport стоїть не тільки аеродинамічний обвіс, що наслідує зовнішності восьмицилиндрової «цешки» AMG, але й дещо з її техніки.

C 450 AMG 4Mаtic

Автомобіль C 450 AMG 4Mаtic (саме так правильно звучить індекс новинки) був представлений відразу в двох кузовах - седан і універсал. Колісні диски - на 18 дюймів за замовчуванням або на 19 дюймів в декількох варіантах дизайну як опція. Гальмівні диски - 360 і 320 мм в діаметрі (спереду/ззаду). «У базі» сірі гальмівні супорти з написом «Mercedes-Benz», хромовані і глянцево-чорні декоративні елементи спереду і ззаду, блискучі хромовані вихлопні патрубки (опціонально можуть бути покриті чорним хромом, в поєднанні з глянцево-чорним дифузором, такими ж вставками в передньому бампері і тонуванням задніх скел).

Під капотом обох новинок встановлена трилітрова «твін-турбошістка», що розвиває 367 к.с. і 520 Н•м. У модельному ряду C 450 AMG 4Mаtic позиціонується безпосередньо під «гарячою» моделлю Mercedes-AMG C 63. І справа не тільки в рівні віддачі двигуна. Від C 63 нова «цешка» отримала підвіску із зміненими поворотними кулаками, скоригованою геометрією, пружинами, новими втулками, а також адаптивними трьохрежимними амортизаторами AMG Ride Control. Настроювання амортизаторів можна міняти окремо або разом з іншими параметрами (рульове управління, акселератор), які коригуються за допомогою системи AMG Dynamic Select (тут є п'ять режимів - від «еко» до «спорт плюс», включаючи персональний).

C 450 AMG 4Mаtic

Крім більш жорсткої підвіски, у моделі C 450 AMG 4Mаtic посилений каркас кузова. Все разом це поліпшило керованість (а вона налаштована як нейтральна), знизило бічні крени, дозволило підвищити бічні прискорення.

C 450 AMG 4Mаtic

Салон відрізняється від стандартного С-класу підбором кольорів і матеріалів обробки (шкіра, алюмінієві вставки, червоні акценти всюди, включаючи ремені безпеки), спортивними кріслами AMG, педалями і трьохспицевим кермом зі скошеним знизу ободом. Спідометр розмічений до 280 км/год.

«Автомат» 7G-Tronic Plus при короткочасному ручному режимі дозволяє міняти передачі пелюстками, але змінює щабель вгору по досягненні «червоної лінії» або вниз на граничному падінні оборотів. Втім, є тут і чесний ручний режим, в якому коробка зависає на вибраній передачі. Як зрозуміло вже з назви, нова «підігріта цешка» отримала повний привід. Він налаштований на розподіл тяги по осях в 33:67 (у звичайних умовах), природно, на користь задка. З таким ось чудовим набором седан набирає сотню з нуля за 4,9 с (універсал - за 5,0 с). Максималка обмежена електронікою на рівні 250 км/год. За потужністю і динамікою новинка потрапляє між інгольштадтським експресом S4 і баварським снарядом M3.

Незважаючи на форсований мотор (порівняно з вихідною «шісткою» тут було збільшено тиск наддуву), економічність моделей виявилася на висоті: 7,6 л / 100 км у чотиридверки і 7,7 л / 100 км у універсала.

На ринок C 450 AMG 4Mаtic вийде в середині 2015 року. А ось ще одна новинка - C 350 Plug-in Hybrid - з'явиться у дилерів вже в березні. По всій видимості, відповідно до нової системою індексів, така машина в майбутньому отримає позначення C 350 e. Це другий гібрид, що заряджається від розетки, марки після седана S 500 Plug-in Hybrid. Поєднання якостей у такої «цешки» просто завидне: два типи кузова, гібридний агрегат з комбінованою віддачею в 279 к.с. і 600 Н • м, розгін з нуля до ста за 5,9 / 6,2 с (седан / універсал) і середня витрата палива 2,1 л / 100 км.

C 350 Plug-in Hybrid

Як неважко здогадатися, вражаючий паспортний показник витрати обумовлений чисто електричним відрізком спільного шляху. А на одній літієвої батареї ємністю 6,2 кВт • год C 350 Plug-in може проїхати 31 км. Стокілограмова батарея оснащена водяним охолодженням і захована під підлогою багажника в міцному сталевому корпусі. Вона скоротила обсяг під вантаж на 140 л (до 335 л у седана і 350 у універсала).

Силова установка новинки складається з дволітрової бензинової «турбочетвірки» з безпосереднім уприскуванням (211 к.с., 350 Н•м) і 60-кіловатного (82 к.с.) електромотора, що видає максимальний момент 340 Н•м. Електродвигун вбудований в «автомат» 7G-Tronic Plus, який втратив гідротрансформатор. Між коробкою і ДВЗ з'явилося зчеплення, що дозволяє їхати на одній електротязі. Водієві такої «цешки» пропонується вибір з п'яти режимів роботи шасі і трансмісії (від економічного до «спорт плюс» і від «комфорту» до «індивідуального», з роздільними настройками шасі, акселератора, клімату). Є також чотири програми роботи гібридної системи (звичайний гібридний, число електричний, що економить запас в акумуляторі на майбутнє і з примусовою зарядкою батареї від ДВЗ).

C 350 Plug-in Hybrid

Від 230-вольтової мережі акумулятор можна наповнити за 1:45 (при струмі 16 А) або за дві години (13 А).

Цікава особливість - тактильна педаль газу зі зворотним зв'язком. В електричному режимі при досягненні межі можливостей електромотора виникає сходинка по зусиллю, що попереджає, що далі буде запущений ДВЗ. Навпаки, при роботі бензинового агрегату, якщо електроніка вважатиме, що зараз вигідно його заглушити, педаль дасть подвійний імпульс, пропонуючи водієві прибрати ногу. Якщо він це зробить, то комп'ютер буде на свій розсуд перемикати режим з вільного вибігу на рекуперативне уповільнення, керуючись показаннями радара. Ще в базове оснащення гібрида входять пневмопідвіска і клімат-контроль, який на стоянці можна запускати дистанційно - через Інтернет. Додамо, що до 2017 року компанія має намір вивести на ринок десять нових гібридів.

Леонид Поповdrive.ru