Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe не поступиться в швидкості конкурентам

Голова відділення Mercedes-AMG Тобіас Моерс зізнався, що він і його команда бачать величезний потенціал в сегменті купе-кросоверів. Напевно ці слова викликали поблажливі посмішки у колег з M-відділення компанії BMW, які заснували цей клас ще в 2007 році. Але це вже минуле. Справжнє ж таке: звичайному BMW X6 призначили гідного конкурента в особі пятидверки Mercedes GLE Coupe. Тепер опонент з'явився і у «зарядженого» кросовера BMW X6 M - показаний на автосалоні в Детройті Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe. І ці два німецьких автомобіля схожі один на одного не тільки зовнішністю.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe

Крім версії S, у продажу з'явиться і базова модифікація. Вона отримає бітурбомотор V8 5.5, дефорсований з 585 сил і 760 Н•м до 557 к.с. і 700 ньютон-метрів.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe

На відміну від BMW X6 M паркетник GLE 63 S Coupe не оснащуються активним заднім редуктором навіть за доплату. Такі речі, як нам говорили, не поєднуються з ідеологією Мерседеса.

Заглянемо під алюмінієві капоти? Mercedes-AMG GLE 63 AMG S Coupe, як і BMW X6 M, оснащується V-подібним восьмициліндровим двигуном з двома турбокомпресорами. Незважаючи на помітну різницю у робочих об'ємах (5,5 л у Мерседеса проти 4,4 л у BMW), віддача моторів схожа: модель з Аффальтербаха видає 585 сил і 760 Н•м, а купе-кросовер з Мюнхена - 575 «коней» і 750 ньютон-метрів. Обидва автомобілі першу сотню набирають за 4,2 с після старту, а їх максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км/год. Поруч з такими титанами знітиться навіть Porsche Cayenne Turbo зі своїми вже невражаючими 520 силами і 4,5 с при спурті до 100 км/год.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe

За превентивну систему безпеки, навігацію, аудіосистему Harman/Кardon, камери кругового огляду, передні сидіння з електроприводом, підігрівом і вентиляцією, світлодіодне головне світло і електропривод дверей багажника не потрібно буде доплачувати.

GLE 63 S Coupe підтягнули і шасі. У базову комплектацію входять перенастроєне на спортивний лад рульове управління з прогресивною характеристикою, пневмопідвіска і адаптивні амортизатори. З креном бореться система Active Curve System, що включає в себе активні стабілізатори поперечної стійкості з гідрозамками. Привід - постійний повний з розподілом тяги по осях в співвідношенні 40:60 (у звичайного GLE симетрична схема). Силовий агрегат, трансмісія і підвіска об'єднані в мехатронний комплекс з п'ятьма режимами роботи. За допомогою поворотної шайби можна змінювати ступінь відгуку на акселератор, швидкість зміни діапазонів коробки передач і жорсткість ходової частини.

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe

Гальмівні диски діаметром 390 мм спереду і 345 мм ззаду входять в список початкового обладнання, але катки з шинами розмірністю 285/40 R22 спереду і 325/35 R22 ззаду - опція.

Однак, незважаючи на грізний вигляд і швидкісні дані, Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe не є спорткаром, а являє собою престижний кросовер для забезпечених людей. А їм деколи хочеться не тільки поганяти, немов востаннє, але й покористуватися всіма благами цивілізації. Для цього в списку оснащення є світлодіодні фари, купа систем активної і пасивної безпеки, мультимедійний комплекс з навігацією і камерами кругового огляду, аудіосистема Bang & Olufsen BeoSound, мультиконтурні передні крісла з підігрівом і вентиляцією, панорамний дах, оздоблення інтер'єру шкірою, алькантарою і вставками з металу, дерева або вуглепластика. Імовірно, американці зможуть замовити «заряджений» купе-кросовер на початку літа 2015 року, а європейці і китайці отримають це право трохи пізніше.

Роберт Есеновdrive.ru