Бюро Brabus нагородило золотистий S 63 AMG тяговітим мотором

Свої перші варіації нового Мерседеса S-класу ательє Brabus представило ще в 2013-му, серед них була і перекроєна модифікація «запальнички» S 63 AMG. Але тільки в нинішньому році справа дійшла до самих продуктивних варіантів. Нове творіння майстрів з Ботропа - «Еска» з мотором, форсованим до 850 к.с. і 1450 Н • м (від 2500 до 4500 об/хв). У вихідної моделі 585 к.с. і 900 Н • м при 2250-3750 об/хв.

S-Class від Brabus

Для самої свіжої варіації «Ески» тюнери вибрали дуже спірну схему забарвлення: основний колір золотисто-бежевий з чорними вуглепластиковими елементами. Чомусь на думку спадають деякі творіння Mansory.

Оригінально на новинці оформлені вихлопні патрубки і дифузор з центральним ліхтарем у стилі Формули-1. У салоні - біла й золотава шкіра, оздоблення деталей вуглепластиком, пороги Brabus, що світяться. Віртуальний спідометр розмічений до 400 км/год.

Версія 850 6.0 Biturbo iBusiness технічно ідентична «золотому» седану, але виглядає суворіше і стриманіше.

Повні технічні дані про останню варіацію S-класу поки не наводяться. Але цілком можна орієнтуватися на версію 850 6.0 Biturbo iBusiness, представлену минулої осені. Вона теж заснована на седані S 63 AMG. Мотор V8 (850 к.с.), обсяг якого збільшений з 5461 до 5912 см³, дозволяє такому седану набирати першу сотню за 3,5 с. Максималка - 300 км/год за замовчуванням. Електронний лімітатор можна виставити і на 325 км/год. Паспортна середня витрата при цьому становить 10,1 л/100 км. Відпускна ціна в Німеччині - від 448 900 євро.

Леонид Попов, drive.ru