Загадковий Mercedes кине виклик гібриду BMW i8

Нещодавно компанія Mercedes-Benz дозволила краєчком ока поглянути на інтер'єр концепту автономного транспортного засобу і розповіла про ключову ідею проекту. Тепер Фотошпигуни прислали кілька знімків закамуфльованого прототипу. Якщо мова дійсно йде про той самий автомобіль-робот, то в ньому ми виявимо чотири крісла, причому передні здатні повертатися назад. У салоні з шкіряною оббивкою і дерев'яною підлогою буде встановлена інтерактивна інформаційно-розважальна система і центральний столик. Втім, є в прототипі інші цікаві моменти, які змушують подумати про інші грані даної розробки.

G-Code

Ми попросили автомобільного дизайнера Івана Пашенцева реконструювати вигляд новинки. Оформлення носа напевно буде перегукуватися з останніми концептами фірми - наприклад, з шоу-каром G-Code.

G-Code

Суцільна смуга, що світиться ззаду - для Мерседеса деталь нетипова. Проте у вже згаданому паркетнику G-Code задні ліхтарі саме так і оформлені. І тут ми бачимо те ж саме. Компанія поступово готує глядачів до зміни дизайнерського курсу?

Найпоширеніший прогноз по приводу: повністю електричний. Паливні елементи на борту? Для Мерседеса це було б просто повторенням давнього концепту F125 в іншій оболонці. Ми ж припускаємо, що найвірогідніший варіант - гібридна система, що підключається, причому центральномоторної компоновки, в піку BMW i8. Або навіть система з окремим ДВЗ-генератором, як на i3. Адже Мерседесу давно пора подумати про адекватну відповідь i-машинам від BMW. Нинішній шоу-кар може передвіщати вихід саме такої «зеленої» моделі. До речі, концептуальний автономний Mercedes повинен дебютувати в січні 2015 року на виставці споживчої електроніки CES в Лас-Вегасі.

G-Code

Зверніть увагу на шини різної ширини. Передні чи взагалі передають тягу або грають в цьому плані другорядну роль, як у тому ж i8 з його різновеликими катками. А ще тут вельми дивний камуфляж, явно ширше необхідного.

Як не згадати, що концерн Daimler недавно розлучився з фірмою Tesla. Правда, як порядні батьки, компанії запевнили всіх, що за загальним дитиною - компактвеном B-Class Electric Drive - стежити будуть. Але нові проекти американці, швидше за все, будуть виконувати з іншими партнерами. Наприклад, з тією ж BMW. Днями глава Тесли Елон Маск заявив, що обговорює з представниками баварської компанії можливість співпраці. BMW могла б отримати користь з досвіду Тесли в електроприводі, батареях і потужних зарядних станціях, а Теслу дуже цікавлять вуглепластикові кузова.

G-Code

Колеса практично розведені по кутах обтічного кузова - заради максимального простору в салоні. Хоча камуфляж натякає на чотири двері (як і раніше показані скетчі інтер'єру автономної машини), ми зовсім не здивуємося, якщо виявиться, що німці створили велике купе або машину з передніми звичайними і задніми напівдверцята - за прикладом Мазди RX-8.

Нагадаємо, моделі суббренда "i" - великий крок вперед у цій сфері, причому BMW не тільки спроектувала вуглепластикові силові кокони, а й спільно з американською групою SGL налагодила весь виробничий ланцюжок, починаючи з вироблення вуглеволокна. І ще один цікавий аспект. Основна ставка в розвитку Тесли зараз зроблена на новий акумуляторний «Мегазавод», який компанія повинна звести в США. Однак, за словами Маска, протягом п'яти-шести років Tesla має намір побудувати підприємство з випуску тягових батарей і в Німеччині. Загалом, з BMW або без неї - Tesla не упустить будь-якої можливості міцніше закріпитися по обидві сторони океану, а компанія Mercedes (з Теслою або без) не пропустить нагоди показати, що здатна будувати футуристичні по вигляду і по начинці автомобілі не гірше BMW. У ключі такого суперництва і варто сприймати дивовижний прототип, показаний на шпигунських кадрах.

Леонид Попов, drive.ru