«Мерседес» залишить тривісний G 63 AMG без двох коліс

Mercedes G63 AMG 4x4. Фото з сайту worldcarfans.com

Компанія Mercedes-Benz почала випробування чотириколісного варіанту трьохосного позашляховика G 63 AMG 6X6, представленого на початку минулого року. Шпигунські фотографії прототипу опублікувало видання Worldcarfans.

Як і шестиколісна версія, новинка відрізняється від стандартного «зарядженого» позашляховика G 63 AMG збільшеним дорожнім просвітом, позашляховими покришками, а також агресивним обвісом кузова з розширеними колісними арками, іншими порогами і видозміненим заднім бампером.

Mercedes G63 AMG 4x4

Дані про силову установку новинки тримаються в секреті. Імовірно, її оснастять тим же 5,5-літровим твін-турбо агрегатом, що розвиває 544 кінських сили і 760 Нм крутного моменту. Двигун працює в парі з семиступінчастим "автоматом".

Mercedes G63 AMG 4x4

Шестиколісна версія позашляховика побудована на базі тривісного пікапа G-Class з подвійною кабіною, перебуває на озброєнні австрійської армії. Mercedes-Benz G 63 AMG 6X6 оснащується двома паливними баками сумарним об'ємом 160 літрів.

Mercedes G63 AMG 4x4

За неофіційними даними, позашляховик здатний прискорюватися з місця до 100 кілометрів на годину за шість секунд, а його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 160 кілометрів на годину. Машина здатна долати брід глибиною до одного метра і забиратися на гору зі 100-відсотковим ухилом. У змішаному режимі шестиколісний «Мерседес» витрачає 22 літри пального на сто кілометрів пробігу.

Mercedes G63 AMG 4x4

Спочатку німці планували побудувати всього два таких автомобіля за спеціальним замовленням клієнтів з Близького Сходу, однак згодом виробник вирішив випускати позашляховик серійно.

Mercedes G63 AMG 6x6

Джерело: motor.ru