Mercedes Unimog став дизельним локомотивом

Unimog U 423

Mercedes Unimog завжди був універсальним як швейцарський армійський ніж. Ви, напевно, бачили його миючим тунелі або підстригаючи дерева, але стовідсотково не бачили Unimog, що тягне поїзда. А ось оглядачі порталу Autoevolution бачили і поспішають з нами поділитися.

Mercedes недавно підтвердив дві нові версії Unimog на виставці InnoTrans в Берліні: рейковий жовтий U 423, буксирує цистерни, і U 400 TLF FFR, призначений для боротьби з пожежами в німецькому метро.

Також представлено новий дизель для Unimog, сумісний з нормами "Євро 6" (вміст у викидах оксиду азоту впав на 90%). Володіючи потужністю 231 к.с. і здатністю буксирувати до 1000 тонн ваги, U 423 відрізняється деякими особливостями.

Unimog U 423

Трансмісія з 8 передніми і 8 задніми передачами забезпечує швидкість до 50 км/год як вперед, так і назад. Навіть швидкості в 0,1 км/год можуть бути досягнуті. Ретро-локомотиви, використовувані туристами, іноді ламаються і потребують евакуатора. В таких випадках мобільність Unimog рятує ситуацію. Він також може бути використаний як маневровий тягач і оснащений дистанційним радіоуправлінням.

Unimog

Unimog U 400 - ще один великий проект, показаний в Німеччині. Це особливий пожежний автомобіль, обслуговуючий сектори залізниці з обмеженим доступом, зокрема - метро. Обладнаний системою Ziegler, він може перекачувати до 2000 літрів води та 500 літрів піни. Кабіна виконана з вогнестійкого матеріалу, так що водій може заїжджати безпосередньо в саме пекло.

У разі якщо інші поїзди блокують під'їзд до пожежі, U 400 може об'їхати перешкоду по землі, а потім знову встати на рейки.

Джерело: autoutro.ru