Сімейство Mercedes-AMG C 63 ​​стало швидше, але не легше

Нові седан і універсал Mercedes-AMG C 63 відкрилися в Мережі. Так, саме так тепер іменуються моделі, а не Mercedes-Benz C 63 AMG. Хоча і побудовані вони на базі серійних Мерседесів, але виявилися додані до нового бренду. Первістком тут було купе Mercedes-AMG GT. Як і передбачалося, «гарячі цешки» отримали мотор V8 4.0 biturbo від купе GT. Але налаштування двигуна відрізняються. На базовій моделі C 63 «вісімка» видає 476 к.с. і 650 Н • м, а на версії Mercedes-AMG C 63 S - 510 к.с. і 700 Н • м. (Для порівняння, на AMG GT - 462 к.с. і 600 Н • м, а на AMG GT S - 510 к.с. і 650 Н • м.) В пару до двигуна призначений семиступінчастий "робот" AMG SpeedShift MCT, спеціально доопрацьований для даної моделі: тепер він переключається швидше.

Mercedes-AMG C63

Дебют нової моделі відбудеться в Парижі в жовтні. На ринок першою вийде чотиридверка C 63 S - в лютому 2015 року. Базовий седан, а також C 63 в кузові універсал з'являться у продажу в квітні.

Mercedes-AMG C63

Седан C 63 S - найдинамічніший з чотирьох братів. Він набирає першу сотню за 4 с. Універсал S поступається четиридверці 0,1 с. З базовим 476-сильним двигуном показник седана дорівнює 4,1 с, а універсалу - 4,2 с. У всіх випадках максималка обмежена електронікою на рівні 250 км/год. Базовий седан компанія називає найекономічнішим серед восьмициліндрових суперників: середня витрата дорівнює 8,2 л/100 км. Але й найбільш ненажерливий з нової четвірки універсал C 63 S - недалеко пішов: він витрачає 8,4-8,6 л/100 км.

У коробці передач доступні режими Controlled Efficiency, Sport і Sport +, а на «Есці» ще й Race. В останньому випадку водієві надається карт-бланш по індивідуалізації налаштувань мотора, шасі і трансмісії - від заздалегідь складених гоночних профілів до можливості вибудувати свій власний. Якщо доторкнутися до підрульових пелюсток, тимчасово активується ручний режим без виходу з основного «автомата». А якщо в економічному режимі прибрати ногу з акселератора на швидкості 60-160 км/год, задіюється функція планера: мотор від'єднається від трансмісії і перейде на холостий хід із зниженими оборотами. Так економиться більше палива.

Mercedes-AMG C63

Салон новинок виділяється шкірою Artico на передній панелі, кермом AMG і ексклюзивним поєднанням декоративних елементів. Спідометр розмічений до 320 км/год. За замовчуванням стоять останні версії систем контролю за втомою водія і автоматичного гальмування. Є можливість ще більше індивідуалізувати інтер'єр і екстер'єр за рахунок ряду дизайнерських пакетів і опцій, що включають іншу обробку керма, крісел, приладової панелі.

З седаном і універсалом C 63 триває прощання з «вісімкою» в цьому сегменті. «Запальничка» BMW M3 перейшла на «шістку». Audi RS4 поки з агрегатом V8, але в новому поколінні теж поїде на шести циліндрах. Вірність «вісімці» зберегло сімейство Lexus IS, а точніше, його дводверна спортивна версія RC F, але там мотор V8 атмосферний, а адже C 63 вперше в своїй історії перейшов на турбонаддув. (До речі, поява седана IS F в нинішньому поколінні - під питанням.)

Mercedes-AMG C63

Двигун новинок несе індекс M177, це модифікація агрегату M178 від купе GT. Всі C63 оснащені спортивною випускною системою з клапаном, що змінює звук вихлопу в залежності від програми Dynamic Select. У вигляді опції можна замовити ще більш продуктивну систему з трьома клапанами, міняють рівень звуку в більш широких межах (він ненав'язливого в "Комфорт" до громоподібного в гоночному режимі). У модифікацій S є динамічні опори силового агрегату. Вони не тільки краще усувають вібрації, але і змінюють ступінь жорсткості залежно від стилю водіння. При спокійній їзді вони робляться м'якше, а при активній - жорсткіше. Це дозволить рульовому механізму чіткіше реагувати на поворот бублика, а мінімальне зміщення маси двигуна і коробки передач в повороті покращує керованість.

У базове оснащення C63 входить адаптивне шасі AMG Ride Control, обладнане електроннокерованими амортизаторами з триступеневим регулюванням демпфування, плюс система налаштувань шасі і мотора AMG Dynamic Select. Підвіски тут - модернізовані від нової «цешки»: спереду чотирьоважілька з незалежними поворотними кулаками і збільшеною колією, ззаду - багатоважілька з великим від'ємним розвалом. «У базі» на C63 стоїть механічний самоблокувальний задній диференціал, а на C63 S - електроннокерований, з більш тонким і швидким реагуванням на зміну ситуації і з програмою, пов'язаною із діями системи стабілізації. Остання може працювати в основному або спортивному режимі або просто відключатися. Електромеханічний підсилювач керма C63 міняє ступінь допомоги в залежності не тільки від швидкості, але і від величини бічного прискорення.

Mercedes-AMG C63

На всіх C63 стоїть високопродуктивна гальмівна система. Але для C63 S за доплату можна замовити композитно-керамічні диски (вперше на моделі, на фото).

Седан C63 володіє спорядженою масою 1715 кг (з водієм), а C63 S - 1730. Універсал - 1785 і 1800 кг відповідно. Багато. Порівняйте з 1445 кіло у седана С200. І справа не тільки в самій «вісімці». Під новий силовий агрегат довелося витягнути ніс машини на 54 мм. Через великі шини і збільшену колію передні крила розширилися на 14 мм кожне. Силова структура передка була посилена з урахуванням великих сил, діючих в усіх напрямках при розгонах-гальмуваннях і в поворотах. Не допомогли заощадити масу і скромні заходи: крила і капот на C63 виконані з алюмінію. До речі, минулий седан C63 з атмосферною «вісімкою» важив 1730 кг, а універсал - 1795 кг. Німці майже нічого не вигадали за цим параметром при зміні покоління, хоча за рахунок великих потужності і моменту виграли в динаміці.

Mercedes-AMG C63

Базові моделі C63 оснащені шинами 245/40 R18 (спереду) і 265/40 R18 (ззаду), натягнутими на поліровані десятиспицеві диски кольору «сірий титан». На C63 S покришки мають розмірність 245/35 R19 (спереду) і 265/35 R19 (ззаду), а колісні диски - з п'ятьма подвійними спицями. Але є й опціональні катки з іншим дизайном, як, наприклад, на вітальній серії Edition 1, де стоятимуть диски матового чорного кольору з червоним ободом.

Як все це відрізняється від підходу баварців до «емки»! Там в порівнянні з базовим седаном і в кузові було куди більше змін, і шасі - дарма що схоже, фактично своє. А в результаті - 1635 кг (для седана з «роботом»). Надмірна вага Мерседеса пояснюється далеко не тільки різницею між рядною «шісткою» і V8. Але що цікаво: розганяється-то роботизована «емка» точно так само, як базовий C63, за 4,1 с. А «Есці», природно, в цій дисципліні вона поступається. Все-таки у BMW всього 431 к.с. і 550 Н • м. Значить, про підсумки їхньої боротьби судити занадто рано.

Леонид Попов, drive.ru