Компанія Mercedes заховала в кузові С-класу загадку

Тестовий «мул» в кузові С-класу з розтягнутою на кілька сантиметрів базою (збільшення довелося на моторний відсік) днями був помічений фотошпигунами в Європі. Прототип явно потрібен для випробування шасі. І це якась варіація модульного «візка» MRA, який слідом за «цешкою» отримають кілька інших Мерседесів. Але ось який кузов в підсумку буде поставлений на цю основу - велике питання. Тут можна висунути кілька обгрунтованих версій.

Відразу звертає на себе увагу довгий ніс (подивіться на відстань від переднього колеса до дверей).

Ще одна деталь, яку потрібно взяти до уваги, - колія у «мула» ширше стандартної «цешки», через що довелося "роздути" і колісні арки.

Ще до виходу С-класу нинішнього покоління з'явилися неофіційні дані про те, що німці подумують про створення ліфтбека, суперника для BMW третьої серії GT. І дійсно, збільшена база - те що треба для комфортного автомобіля Гран Туризмо. (Наприклад, в парі седан «трійка» - «Трійка» GT різниця у відстані між осями складає 110 мм). Якщо цей прогноз виправданий, вийти така модель повинна в 2015-2016 році. Однак розширена колія натякає, що німці можуть тестувати «мул» зовсім не «цешки», а нового представника якогось іншого сімейства.

Є припущення, що в майбутньому з'явиться С-клас із заниженим дахом, щось на кшталт чотирьохдверного купе. Такий автомобіль заповнив би лакуну між CLA і CLS. Або, як говорить дехто, між їх версіями Shooting Brake (правда, у «цешки» універсал вже є, так що версія непереконлива). А ми вважаємо, тут мова зовсім не про купеподібну машину: навряд чи в такому випадку конструктори стали б розтягувати базу.

Судячи по знімках, відстань між осями у загадкового «мула» - порядку 2,9 м (для порівняння, у BMW 3-GT - 2,92). Однак платформа MRA в майбутньому повинна лягти в основу наступного Е-класу, а там база буде в районі 2,9 м. Як і у наступного CLS. Але йому-то якраз зарано міняти покоління - нинішній купеподібний седан продається всього-з 2011 року. А ось «ешка» нової хвилі повинна вийти вже відносно скоро - в 2016-му. Саме час попрацювати над нею. До того ж там повернуться в стрій рядні «шістки», що потребують деякого переосмислення моторного відсіку. Ще є GLK, який в наступному поколінні теж переїде на MRA, але, по-перше, колісна база там буде, швидше за все, приблизно 2,8 м, а по-друге, він вже тестується у власному образі. Так що Е-клас - найімовірніший варіант. Робимо ставки?

Леонид Попов, drive.ru