Німецькі ательє позмагалися у доведенні Мерседеса G 63 AMG 6x6

Після модернізації в гаражі баварської компанії Mansory тривісний пікап Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 став потужнішим на 296 сил (840 к.с.), а крутний момент відтепер обмежений електронікою на позначці 1000 Н • м (було 760). Це стало можливим завдяки повній переробці двигуна V8 5.5 з двома турбокомпресорами: поршні, шатуни, колінвал і багато інших частин були замінені, як повідомляє фірма, «істинно гоночними компонентами». Модифікація автомобіля отримала нехитру назву Mansory 6x6.

Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 від Mansory

У російському представництві компанії Mercedes-Benz Драйву повідомили, що в країні зараз налічується не більше десятка «звичайних» пікапів G 63 AMG 6х6. З цих шестиколісних машин ціною від 24880000 рублів продано лише дві. Одна вже передана клієнту. Про реалізацію в Росії трьохосного G-класу, що пройшов доопрацювання в якому-небудь тюнинг-ательє, у Мерседеса інформації немає.

Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 від Mansory

Бюро Mansory визнає, що оригінальний Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 «майже неможливо продати», але розраховує на ту ж клієнтуру, що і штутгартці, - на нафтових олігархів, арабських шейхів і багатих китайців.

Специ Mansory встановили на пікап здвоєні патрубки вихлопної системи, поміняли головну оптику, фальшрадіаторні грати і капот. Деякі елементи виготовлені з вуглеволокна і композитних матеріалів. Їм також знайшлося застосування в обробці інтер'єру поряд з натуральною шкірою, деревом і алькантарою. Ціну модернізованого Мерседеса ательє делікатно замовчує.

Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 від Brabus

А от компанія Brabus, що переосмислила Mercedes-Benz G 63 AMG 6х6 торік, ціну не приховує. На внутрішньому ринку мерседесівський пікап на ім'я Brabus 700 пропонується за 578 614 євро, на експорт - за 486 231 євро.

Mansory - не перше тюнинг-ательє, яке взялося за доведення шестиколесного G-класу. Раніше на пікап спокусилися фірма Brabus, що зуміла розкочегарити його до 700 к.с. і 960 Н • м. До 100 км/год модифікована Брабус версія розганяється за 4,4 с, тоді як оригінальній моделі для цього потрібно 6 с. Бюро Mansory даними про динаміку поки не ділиться.

Константин Болотов, drive.ru