Mercedes C-класу вдало пройшов новий вид тестів Euro NCAP

Результат краш-тесту оприлюднила організація Euro NCAP: вона розбила седан Mercedes-Benz C-класу. До того ж з нинішнього року жоден автомобіль не може отримати від Euro NCAP максимальну оцінку, якщо в ньому немає автоматичного гальмування або воно не працює як слід. А в новій «цешці» така система під назвою Collision Prevention Assist Plus входить в базове оснащення.

Mercedes-Benz C-Class (W205)

Загальний рейтинг «цешки» - п'ять зірок - дорогого коштує, оскільки з нинішнього року вимоги Euro NCAP до здобувачів вищої оцінки були розширені.

За фронтальний удар C-клас заробив 15,5 бали з 16 можливих. Практично всі датчики в манекенах водія і пасажира показали навантаження в зеленій зоні, і тільки захист гомілок обох названий всього - адекватним (умовно це жовта зона). Бокове зіткнення з візком седан переніс чудово, набравши максимально можливі вісім балів, але зате удар об стовп машину підвів: недостатній захист грудної клітки манекена і лише 6,7 бала в цьому виді тесту. Хлистової травми шиї при ударі ззаду на передніх сидіннях Мерседеса можна не боятися, а от підголовники на другому ряді експерти назвали не надто вдалими.

Захист півторарічної дитини в «цешці» визнано прекрасним. Але в той же час «трирічному малюкові» в цій машині дісталося - зависокими виявилися навантаження на грудну клітку і шию. Додаткові бали седану були присуджені за систему автоматичного відключення передньої пасажирської подушки безпеки при установці дитячого автокрісла. Вона працює від датчика тиску в сидінні. З пішоходами машина поводиться в цілому ніжно - активний капот допоміг отримати високу сумарну оцінку в даному тесті, так як вберіг голову перехожого від сильного удару. Однак передня кромка капота визнана небезпечною для ніг пішохода.

Різноманітні електронні системи безпеки та асистенти і раніше оцінювалися Euro NCAP, але тільки тепер введена перевірка автоматичного гальмування на полігоні. Вона проводиться при початковій швидкості піддослідного автомобіля від 10 до 80 км/год і при швидкості впереді ідучої машини від нуля до 50 км/год. Як при малій вихідній дистанції між двома машинами, так і при великій. Експерти визнали, що в седані Mercedes C-класу ця система працює адекватно. Вона повністю зупиняла машину на помірних швидкостях зближення і знижувала швидкість співудару на високих.

Леонид Попов, drive.ru