Системи запобігання зіткнень рятують далеко не завжди

Mercedes-Benz C-Class

Новий Mercedes C-класу набрав максимальні 5 зірок на краш-тестах Euro NCAP не тільки завдяки високому рівню захисту пасажирів і пішоходів, а й завдяки своїм системам запобігання аварій, які працюють майже ідеально. Майже...

Euro NCAP тестує системи автономного екстреного гальмування впродовж декількох років в основному через те, що автомобілі з такою опцією отримують додаткові очки на їх випробуваннях. Новий С-клас володіє поліпшеною системою Collision Prevention Assist Plus. Експерти Euro NCAP вирішили трохи "побалуватися", перш ніж розбити машину в ім'я науки.

Цікаво, що система зупиняє автомобіль перед статичним об'єктом на швидкостях до 50 км/год, однак може лише знизити швидкість при ударі, якщо автомобіль попереду рухається.

Не потрібно лаятися на Mercedes, бо саме ми, люди, зробили такі системи до дідька складними. Уявіть ситуацію: ви їдете по шосе, роздивляючись милих кошенят у себе в телефоні, і тут раптом перед вами хтось різко гальмує. Ваш Mercedes розуміє, що відбувається, і хотів би загальмувати теж, проте спочатку він зобов'язаний оповістити вас. Так він і робить: звукові сигнали, миготливі зображення, вібрації, епілепсія... Ваша машина починає сповільнюватися без вашого втручання, але запобігти "бум" вона вже не здатна.

Джерело: autoutro.ru