Словник

4MATIC

7G-TRONIC

ABC

ABR (AdaptiveBrake)

AdaptiveBrakeLight

ABS

AdBlue

Active Blind Spot Assist (Асистент 'мертвої' зони)

Active Headrest (Активні підголовники)

Active Hood (Активний капот)

Airbag, AB

ADS (Адаптивна система демпфування)

Airmatic (Активна повітряна підвіска)

AMG

ASR (Anti-Slip Regulation)

Bas (Brake Assist System)

BlueEFFICIENCY

BlueTEC

Bluetooth

CDI

CGI

COMAND

Distronic

EBP

ESP (Electronic Stability Program)

ETS (Electronic Traction System)

Euro-1

Euro-2

Euro-3

Euro-4

Euro-5

Euro-6

ISOFIX

Keyless-Go

Night View Assistant (Асистент нічного бачення)

PRE-SAFE

RDK

SBC

SCR

SRS

Xenon

 

4MATIC технологія повного приводу від Mercedes-Benz.

Традиційні системи повного приводу використовують декілька механічних блокувань міжколісних або міжосьового диференціалів. У 4MATIC від Mercedes-Benz це завдання вирішується за рахунок однієї роздавальної коробки спільно з системою контролю тягового зусилля (4ETS) і електронною системою стабілізації руху (ESP). На кожному з коліс встановлені датчики, інформація від яких передається в електронні блоки систем 4ETS і ESP.

Як тільки ці системи розпізнають прокручування одного або декількох коліс або можливість виникнення заносу, моментально відбувається перерозподіл крутного моменту і необхідне пригальмовування коліс, що забезпечує їх впевнене зчеплення з дорожнім покриттям.

Оснащені системою 4MATIC автомобілі Mercedes-Benz мають розподіл тягового зусилля на передній і задній міст в пропорції 40:60, що представляється ідеальним для керування автомобілем на складних ділянках - наприклад, на трасі під час снігопаду, в умовах ожеледі або на мокрій дорозі. В аналогічних умовах, особливо при проходженні поворотів, автомобілі з рівнорозподіленим крутним моментом вимагає більшого зусилля і майстерності від водія, щоб не зірвати машину в занос.В цьому відношенні повнопривідні версії Mercedes-Benz ведуть себе більш впевнено і вимагають менших зусиль для утримання автомобіля на дорозі .

У чудових якостях технології 4MATIC варто переконатися особисто - динаміка на складних ділянках просто чудова. Таким чином, порівняння зі звичайними моделями 4х4 дозволяє говорити про наступні переваги марки в цій технології:

  • Відсутність додаткового зносу деталей за рахунок відмови від центральної блокування диференціала;
  • Маса автомобіля збільшується незначно, відповідно, витрата палива і потужність аналогічні звичайної задньопривідною версії;
  • Збільшення кліренсу на 10 мм;
  • Системи ESP і 4ETS встановлюються серійно.

 

7G-TRONIC - це назва 7-ступінчастою планетарної автоматичної коробки перемикання передач на автомобілях Mercedes-Benz .



Автоматична гідромеханічна коробка передач 7G-TRONIC має сім передач переднього ходу й дві - заднього. Велика кількість ступенів переднього ходу дозволяють отримати широкий ряд передавальних чисел і плавний перехід від передачі до передачі. У залежності від ситуації на дорозі це забезпечує швидкий відгук на дію водія педаллю газу, хорошу паливну економічність, швидкий розгін, можливість здійснення різких маневрів, роботу двигуна на малих обертах і низький рівень шуму. Блокування гидротрансформатора можлива вже з 1-ї передачі, що також сприяє зниженню витрати палива, а складний алгоритм "ковзного" вибору передач при перемиканні "вниз" з можливістю пропуску ступенів забезпечує автомобілю відмінну динаміку в режимі максимального прискорення (kick-down).


ABC - (Active Body Control). Система активного контролю рівня кузова. Активна система підвіски і демпфування, забезпечує додаткове підвищення рівня їздового комфорту і безпеки за рахунок автоматичного регулювання жорсткості підвіски залежно від профілю дороги. Гідравлічна система ABC забезпечує найвищий рівень комфорту у будь-яких ситуаціях, дозволяючи поєднувати активну демпфування з пасивним і отримувати одночасно хорошу плавність ходу і точність управління автомобілем. Натисканням кнопки перемикача ви можете вибрати один з двох режимів роботи підвіски: комфортний або спортивний.

AdaptiveBrake (ABR)

На даний момент гальмівна система стала більш безпечною та комфортною. Дія системи Adaptive Brake була заснована на інтегрованих в ESP можливостях BAS (система екстреного гальмування), ASR (протибуксувальна система) та ABS (антиблокувальна система). Завдяки додатковим компонентам програмного забезпечення були реалізовані нові функції, які підвищують рівень комфорту та безпеки. Функція полегшення початку руху на схилі допомагає упоратися з таким нелегким для багатьох водіїв завданням. Це здійснюється за рахунок того, що система запобігає початку довільного  руху автомобілю в сторону, протилежну тій, що задана положенням важеля коробки передач, під час перенесення ноги з педалі гальма на педаль акселератора.

AdaptiveBrakeLight. Адаптивні стоп-сигнали, розроблені Mercedes-benz – це вдосконалена система попередження водіїв, які прямують за вами. У разі інтенсивного гальмування авто, що рухається зі швидкістю 50 км/год.  та більше, електронна програма стабільності ESP активує систему адаптивних стоп-сигналів Adaptive Brake Light. Завдяки їй стоп-сигнали мерехтять з частотою 3 Гц. Такі сигнали сприяють привертанню більшої уваги водіїв авто, які їдуть позаду.

Антиблокувальна система (АБС), (нім. antiblockiersystem, англ. Anti-lock Brake System або Anti-skid system (ABS)) - система, Що запобігає блокуванню коліс транспортного засобу при гальмуванні. Основне призначення системи полягає в тому, щоб забезпечити керованість транспортного засобу в процесі різкого гальмування, І віключіті ймовірність Його неконтрольованого ковзання.

В даний час АБС як правило є частиною більш складної електронної системи гальмування, яка може містити в собі антипробуксовочну систему, систему електронного контролю стійкості, а також систему допомоги при екстреному гальмуванні.

АБС встановлюється на легкових І вантажних автомобілях, мотоциклах, причепа, а такоже на колісному шасі літаків.

АБС складається з наступних основних компонентів:

  • Датчики швидкості або прискорення (уповільнення), встановлені на ступицях коліс транспортного засобу;
  • Керуючі клапани, які є елементами модулятора тиску, встановлені в магістралі основної гальмівної системи;
  • Блок керування, який отримує сигнали від датчиків і керуючий роботою клапанів.

Після початку гальмування АБС починає постійний і достатньо точне визначення швидкості обертання кожного колеса. У випадку якщо якесь колесо починає обертатися істотно повільніше інших (що означає, що колесо близько до блокування), клапан в гальмівній магістралі обмежує гальмівне зусилля на цьому колесі. Як тільки колесо виходить з блокування, гальмівне зусилля відновлюється.

Цей процес повторюється кілька разів (або декілька десятків разів) за секунду, і як правило призводить до помітної пульсації гальмівної педалі. Зазвичай саме за цією ознакою водій може визначити момент спрацьовування АБС.

AdBlue ® - синтетичний продукт вищої ступеня очищення, являє собою 32,5% розчин сечовини в демінералізованій воді, і застосовується в якості додаткової робочої рідини в каталізаторах дизельних двигунів, із застосуванням технології селективного каталітичного відновлення (SCR). Див. також BlueTEC.

Active Blind Spot Assist (Асистент 'мертвої' зони). Асистент 'мертвої' зони створює водієві підтримку для впевненої зміни смуги руху. Для цього він сигналізує про автомобілі в невидимій для водія зоні (в 'мертвій' зоні).

За допомогою двох ультразвукових датчиків або радарів у задньому бампері контролюється область з боків автомобіля і за ним. Розпізнавання, підрахунок і попередження здійснюються за допомогою електроніки. У випадку, коли в зазначеній зоні розпізнані транспортні засоби, то про це повідомляє світлова індикація в зовнішніх дзеркалах заднього виду. Якщо водій у цей момент включає покажчик повороту, то додатково лунає звуковий сигнал. Якщо водій не реагує на попередження електронного асистента, то електроніка автоматично задіє гальма, активує систему стабілізації курсової стійкості ESP, пригальмовуючи потрібне колесо, тобто поверне автомобіль у свою смугу, оберігаючи від небезпечного маневру.

Active Headrest (Активні підголовники) - розроблені для захисту водія і пасажира переднього сидіння.

Термін "активні" означає: активний захист при зіткненні. Якщо датчики розпізнають удар в задню частину автомобіля, сила якого перевищує певний поріг, то вивільняються утримуючі підголовники пружини, в результаті чого вони переміщуються приблизно на 40 мм вперед і на 30 мм вгору протягом декількох мілісекунд. За рахунок цього вони забезпечують опору голові раніше, ніж створюються умови для так званої хлистоподібної травми шиї. Цей вид травми викликається різким рухом голови назад, що може призвести до пошкодження хребців шиї. Наслідки такої травми людина може відчувати протягом всього життя.

Active Hood (Активний капот) - призначений для захисту пішоходів: під час зіткнення капот автомобіля піднімається на кілька сантиметрів вгору. Завдяки цьому збільшується простір між поверхнею капота і двигуном, яке використовується в якості деформаційної зони для падаючого пішохода. Деформуючись, капот забирає частину кінетичної енергії на себе, зменшуючи, таким чином, ступінь тяжкості травми пішохода. Mercedes-Benz використовує на автомобілях два типи піднімаючих елементів - електро-механічний ( багаторазового використання, Е212 - кузов) та елементи з піропатроном (одноразові, SLK 171).

Airbag, тобто подушка безпеки – це система пасивної безпеки (Supplementary Restraint System - SRS), яка використовується у транспортних засобах. У нашому випадку транспортним засобом є автомобіль. Якщо говорити про виникнення такої системи безпеки, то першим винахідником подушок саме для автівок став американський вчений Алан Брід. Завдяки кульковому сенсору для визначення зіткнення, який він представив у 1967 році, зараз ми маємо доволі безпечне пересування.

У 1983 році компанія «Mercedes-Benz» представила перед аудиторією свої подушки безпеки. Автомобіль моделі W126 став першим у новій епосі використання подушок цією компанією. В системі безпеки мерседесів при зіткненні спочатку затягувались ремені, а вже потім розкривалася подушка. Таке нововведення стало значною подією, бо до цього часу подушки безпеки та ремені не мали ніякої взаємодії.

Система спрацьовує при отриманні аварійного сигналу від блоку управління, й повністю розкривається приблизно за 35 мілісекунд (0,03 с). При розкритті подушка вилітає назустріч водію (пасажиру) зі швидкістю понад 300 км/год, й передчасний контакт із нею (при ігноруванні ременя безпеки) може призвести до сумних наслідків.

Подушки бувають передніми та бічними. Фронтальні розміщуються перед водієм і пасажиром (у рульовому колесі й над бардачком). Також до фронтальних можна віднести колінні подушки для захисту ніг водія і пасажира (під рульової колонкою й під бардачком).

Бічні поділяються на: подушки для захисту тулуба - вбудовуються у спинки сидінь, і для захисту голови (більш відомі як шторки безпеки) - вбудовуються в бічні стійки кузова й розкриваються на всю довжину бічного скла.

Загальна кількість подушок безпеки в салоні автомобіля може перевищувати 10. При цьому блок управління аналізує аварійну ситуацію (швидкість, кут зіткнення, наявність переднього пасажира) й розкриває тільки необхідні подушки.

Система Airbag має три основні складові. Це:

  • Модулі подушок безпеки;
  • Датчики визначення удару;
  • Блок керування системою.

На даному етапі стрімкого розвитку технологій з’явилися розробки подушок безпеки для пішоходів. Вони розташовуються перед вітровим склом автомобіля і призначені для зменшення удару та запобіганню важким травмам при наїзді авто на людину.

ADS (Адаптивна система демпфування) змінює жорсткість підвіски залежно від стану дорожнього покриття і стилю водіння. Особливістю комфортної системи демпфування є адаптивна система демпфування SDD (Stroke Dependent Damping). Дана система вбудована в амортизатор і при малих переміщеннях штока амортизатора (у межах ±10 мм) при прямолінійному русі зменшує коефіцієнт демпфування амортизатора. При агресивному стилі водіння і при русі в поворотах збільшуються переміщення штока амортизатора, при цьому його характеристика стає жорсткішою, що позитивно впливає на стійкість автівки.

Підвищена активна безпека автомобіля і комфорт забезпечуються  завдяки наступному:

  • Постійне регулювання параметрів системи демпфування залежно від стану дорожнього покриття;
  • зменшується втрати на тертя на передній осі;
  • можливість регулювання жорсткості підвіски для комфортного або спортивного водіння.

Ця система має забезпечити водіям комфортне та максимально безпечне керування улюбленим автомобілем.

Airmatic (Активна повітряна підвіска) використовує гумову подушку, яка заповнена повітрям, замість стандартних сталевих пружин.  Зазвичай, такого типу підвіска має електронне регулювання, яке дозволяє їй працювати повністю в автоматичному режимі. Якщо порівнювати Airmatic й традиційну сталеву підвіску, перша значно покращує комфорт та безпеку пересування, підтримує постійний рівень автівки.

Залежно від ситуації на дорозі «розумна» електроніка повітряної підвіски може робити подушки м’якішими або жорсткішими. Підвіску можна налаштувати на спортивний або комфортний режим за допомогою перемикача. Якщо датчики визначили спортивний стиль руху, то повітряна підвіска автоматично стає жорсткіше.

Airmatic DC забезпечує функцію регулювання рівню автівки, що забезпечує навіть на завантаженому транспорті постійний дорожній просвіт. При пересуванні з великою швидкістю автомобіль автоматично опускається, щоб зменшити нахили кузову.

Електроніка працює з чотирма різними режимами демпфування (ADS II), які автоматично прилаштовуються під стан дороги на кожному колесі. Таким чином, автівка навіть на дуже поганій дорозі їде м’яко та без втрат для стабільності, стану машини та комфорту її власника.

AMG. Фірма AMG була заснована в 1967 році як тюнінгове ательє для автомобілів Mercedes-Benz. З 2005 і по сьогоднішній день Mercedes-AMG GmbH є 100% дочірнім підприємством Daimler AG. Три літери в назві AMG є початковими буквами прізвищ засновників Hans-Werner Aufrecht і Erhard Melcher, а також назва населеного пункту AMG - Großaspach.

Початок роботи AMG з облагороджування моделей Mercedes-Benz було покладено в 1967 році. У 1976 році AMG переїхало в містечко Affalterbach в нове заводське приміщення, в 1978 кількість зайнятих працівників зросла до 40. Після успіхів доведених в AMG автомобілів в 1970-х і 1980-х роках компанія Mercedes уклала в 1990 році договір про співпрацю, тоді мова йшла про розробку проекту 190 E 2,5 / 16 Evo. У той момент у фірмі AMG працювало вже 400 співробітників.

З 1991 року почався продаж моделей AMG через мережу Daimler-Benz. Сьогодні моделі AMG, починаючи з С-класу, можна замовити у будь-якого дилера Mercedes-Benz. Вони є топ-моделями в програмі легкових автомобілів Mercedes-Benz.

ASR (Anti-Slip Regulation) - антипробуксовочна система (активна система безпеки автомобіля), працює разом із системами ABS і EBD. Також відома як Traction control. Система призначена для запобігання пробуксовці ведучих коліс, незалежно від ступеня натискання педалі газу й дорожнього покриття. Фіксуючи через датчики ABS пробуксовку коліс, система знижує оберти двигуна й за необхідності пригальмовує потрібні колеса, щоб забезпечити максимально ефективний розгін автомобіля.

BAS (Brake Assist System) - Асистент гальмування, який серійно встановлюється на всіх автівках Mercedes-Benz, інтерпретує поведінку водія під час гальмування. У випадку розпізнавання екстреного гальмування Bas створює максимальне гальмівне зусилля, якщо водій недостатньо тисне на педаль гальма. Винахід асистента гальмування ґрунтується на тих даних, які отримав відділ Mercedes-Benz, ретельно вивчаючи дорожні аварії - у критичній ситуації водії натискають педаль гальма швидко, але роблять це не так сильно, щоб уникнути зіткнення. В цьому разі гальмівний асистент повинен ефективно підтримати водія.

Bas Plus – асистент екстреного гальмування, що є складовою частиною системи Distronic Plus, яка має радар, щоб вимірювати відстань до автомобіля що їде попереду. У момент гальмування електроніка визначає швидкість свого автомобіля і відстань до автомобіля попереду. Після цього система розраховує, чи досить гальмівного зусилля, створюваного водієм, щоб була можливість зупиниться до перешкоди. Якщо виявиться, що водій не зміг  правильно визначити ситуацію і  натискує на педаль гальма слабо, то електронний гальмівний асистент самостійно збільшить гальмівне зусилля відповідно до свідчень радару і уповільнить автомобіль, щоб уникнути зіткнення.

BlueEFFICIENCY - технологія компанії Mercedes-Benz, яка дозволяє максимально оптимізувати витрату палива і рівень шкідливих викидів в атмосферу. Технологія BlueEFFICIENCY включає в себе цілий комплекс спеціальних заходів: змінені настроювання мотора, трансмісії, покращена аеродинаміка, особливі шини і т.д. Вперше нова технологія була випробувана на моделі C-Class в 2008 році.

BlueTECBlueTEC - торгова назва Daimler AG для автомобілів з дизельними  двигунами, оснащених передовою технологією скорочення шкідливих викидів NOx. Технологія BlueTec автомобілів включає в себе систему селективного каталітичного відновлення (SCR), систему NOx-абсорберів (DeNOx) та фільтр сажі (DPF) в поєднанні з іншими системами зниження NOx.

Система настільки ефективна, що конструкторам не довелося вносити будь-яких змін у конструкцію двигуна, лише мінімальні зміни у складі паливної апаратури дозволили досягти рівня викиду оксидів азоту, що вкладається в норми не тільки Євро 5, а й навіть Євро 6.

Основна суть Bluetooth - це відсутність дротів між електронними пристроями. Bluetooth дозволяє цим пристроям звертатися один до одного, коли вони знаходяться в радіусі від 10 до 100 метрів, в одному приміщенні і навіть в різних його частинах або за стіною.

Використання Bluetooth в автомобілі є особливо практичним: наприклад, мобільні телефони, оснащені Bluetooth для гучномовного зв'язку, можна використовувати, не виймаючи з кишені.

Bluetooth (з англ. Блакитний зуб ») - виробнича специфікація бездротових персональних мереж (PAN). Специфікація розроблена компанією Ericsson, а пізніше оформлена групою Bluetooth Special Interest Group (SIG). SIG була офіційно зареєстрована 20 травня 1999. Вона була заснована такими компаніями, як Sony Ericsson, IBM, Intel, Toshiba і Nokia, а потім дуже багато інших провідних інформаційних і телекомунікаційних компаній вступили до неї як асоційовані члени.

Радіозв'язок Bluetooth здійснюється в ISM-діапазоні, який використовується в різних побутових приладах і бездротових мережах (вільний від ліцензування діапазон 2,4-2,48 ГГц).

CDI (Common rail Diesel Injection) Паливо в системі CR під високим тиском постійно знаходиться в єдиній магістралі і впорскується в циліндри через керовані електронікою форсунки з електромагнітними клапанами. Іноді клапани бувають п'єзоелектричними, як в конструкції двигуна Mercedes. Вдалося досягти більшої економічності, істотно підвищити потужність і крутний момент. Mersedes-Benz, крім цього, суттєво знизив рівні шуму, токсичності та вібрації своїх двигунів.

Електронний блок керування дизельним двигуном, за допомогою численних програм, дозволяє якісно покращувати роботу всієї системи живлення, підтримує високий тиск, при різних режимах роботи двигуна, незалежно від його оборотів і навантаження при будь-якій послідовності уприскування по циліндрах. Це дозволяє створювати високий тиск, під яким паливо впорскується в циліндр, навіть при найменшому числі оборотів колінчастого валу.

CGI. У двигунах Mercedes CGI (Stratified-Charged Gasoline Injection - пошаровий уприскування бензину), представлених уперше в 2002 році, використовуються п'єзоелектричні форсунки, які дозволяють реалізувати багатошарове сумішоутворення за рахунок подачі палива декількома порціями. У відкритій форсунці між голкою і корпусом утворюється кільцева щілина товщиною в декілька мікрон, що дозволяє отримати надзвичайно тонке розпилювання палива. Форсунка розміщена в центрі камери згоряння, а свічка запалювання розташована між випускними клапанами, причому її положення вибрано з урахуванням форми конуса розпорошеного пального. Тиск в паливній системі - 200 бар, що додатково покращує якість розпилення. Застосовується власна система охолодження для палива і електронного блоку управління системою впорскування. Робота на переобедненних сумішах (приблизно 35-40:1) припустима і на швидкості близько 120 км / год, в той же час завдяки точному сумішоутворенню зберігається крутний момент, достатній для розгону моделі CLS від 60 до 120 км / год на третій передачі всього за 6,2 с. Новий двигун 350 CGI розвиває 292 к.с. при 6400 об / хв (у мотора з розподіленим уприскуванням - 272 л.с. при 6000 об / хв) і забезпечує середній витрата палива 9,1-9,3 л/100 км замість 10,1 л. Іншими словами, при більш високій потужності двигуна витрачається приблизно на 10% менше бензину.

Система управління COMAND Cockpit Management дозволяє управляти всіма аудіо-, телематичними і телекомунікаційними функціями за допомогою єдиного пульта управління і дисплея на автомобілях Mercedes-Benz.

Система COMAND пропонує використовувати єдиний інтерфейс для управління різноманітними функціями на кольоровому дисплеї з хорошою оглядовістю. Всі установки і настройки можна легко здійснювати через прості й інтуїтивно зрозумілі меню. Залежно від встановленого на автомобілі обладнання можна керувати радіоприймачем, CD-чейнджером або DVD-програвачем, телевізійним тюнером або мобільним телефоном, а також навігаційною системою.

Основними функціями можна керувати також за допомогою кнопок, розташованих на кермовому колесі. Таким чином, можна змінювати гучність акустичної системи, приймати вхідні дзвінки, завершувати сеанс зв'язку, переглядати телефонну книгу, вибирати станції радіоприйому або керувати CD-або DVD-програвачем 
Для того щоб водій міг постійно сприймати всю інформацію, пов'язану з роботою системи управління, повідомлення виводяться одночасно як на дисплей системи COMAND, так і на центральний дисплей комбінації приладів.

Система Distronic - є інтелектуальною системою круїз-контролю, котра допомагає водієві керувати автомобілем. Якщо ви наближаєтесь до автівки, яка їде поперед вас, Distronic автоматично активує гальмівну систему для того, щоб зберегти мінімальну дистанцію, що була запрограмована. Розробка базової системи підтримки швидкості та безпечної дистанції Distronic має назву Distronic Plus. Якщо рух відбувається в автомобільному заторі, система Distronic Plus буде повільно гальмувати чи зовсім зупиняти автівку. Система може знову починати рух та набирати завдану швидкість, коли зміниться ситуація на дорозі.  Ця функція системи є дуже корисною, тому що дає водію змогу трошки відпочити. У системі Distronic Plus поєднані можливості попередньої  Distronic та можливості датчиків ближньої й далекої дії.

Робочий діапазон дії системи Distronic Plus охоплює зону від 20 см до 150 м, що дозволяє їй впевнено  керувати автомобілем, коли він рухається з невеликою швидкістю і значно спрощувати працю водія за рахунок автоматизації розгонів і гальмувань.

Треба пам’ятати, що система Distronic Plus не є заміною систем безпеки. Вона лише допомагає контролювати дорожню ситуацію та керувати автівкою.

EBP (Electronic Brake Proportioning) - система електронного розподілу гальмівного зусилля, як правило, працює в комплексі з системою ABS (з антиблокувальною гальмівною системою), забезпечуючи за допомогою електроніки рівномірний розподіл гальмівного зусилля між всіма чотирма колесами, щоб забезпечити кожному з них оптимальне зчеплення з дорогою. Дозволяє значно підвищити безпеку руху автомобіля.

ESP (Electronic Stability Program) - система курсової стійкості (активна система безпеки автомобіля), працює разом з системами ABS і EBD. Система вступає в дію, коли з'являтися небезпека виникнення заносу (зносу) і втрати контролю над автомобілем. Завдяки кільком датчикам (швидкості обертання коліс, тиску в гальмівній системі, положення керма, кутової швидкості, поперечного прискорення) система за 20 мілісекунд визначає, які колеса потрібно пригальмувати і наскільки необхідно знизити оберти двигуна для стабілізації руху автомобіля. Слід пам'ятати, що система не всесильна і закони фізики відмінити не може.

ETS - Electronic Traction System. Розроблена замість диференціалів, що самоблокуються. При пробуксовці одного або декількох коліс ETS автоматично їх пригальмовує за допомогою робочої гальмівної системи. 
Функціонування системи ETS забезпечує підвищену курсову стійкість автомобіля при будь-яких швидкісних режимах і, крім того, запобігає пробуксувала провідних коліс при рушанні з місця і різких прискореннях на слизькому дорожньому покритті.
Активація системи виробляється автоматично при русі автомобіля зі швидкостями від 40 до 80 км / год. 
Функціонування ETS контролюється одночасно зі станом противозаносная системи (ESP), - про небезпечний зниження коефіцієнта зчеплення шин з дорожнім покриттям водія попереджає активація контрольної лампи ETS / ESP.

Euro-1 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Був введений в Євросоюзі в 1992. Замінений стандартом Євро-2 в 1995.
Передбачає викид бензиновими двигунами:

  • оксиду вуглецю (CO) - не більше 2,72 г / км (грам на кілометр шляху);
  • вуглеводнів (СН) - не більше 0,72 г / км;
  • оксидів азоту (NO) - не більше 0,27 г / км.

Euro-2 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Введено в Євросоюзі в 1995 році. Замінений стандартом Євро-3 в 1999 році.

Норми "Євро-2", згідно яких вимоги щодо викидів були збільшені в середньому в 1,5 рази, що змусило виробників перейти на бензинові двигуни із системами впорскування палива і каталітичними нейтралізаторами. Вимогам "Євро-2" не відповідають автомобілі, обладнані карбюраторними двигунами, а також інжекторними без каталізатора. Положення "Євро-2" регламентують не тільки токсичність газів, що викидаються, але й склад повітряного середовища навколо автомобіля. Для цього передбачена відповідна система вловлювання парів бензину.

Euro-3 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами. Був введений в Євросоюзі в 1999 і замінений стандартом Євро-4 у 2005. На відміну від норм "Євро-2", окремо встановили екологічні параметри холодного запуску (перевірка вихлопу починаючи з -7°С). Стандарту "Євро-3" відповідають всі нові машини, випущені в європейських країнах з 2001 року.

Euro-4 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Введено в Євросоюзі в 2005, замінений у 2009 році на Євро-5. Ці норми приблизно вдвічі жорсткіші, ніж "Євро-3". Для такої відповідності необхідно зменшити вміст оксидів азоту та твердих частин у відпрацьованих газах. Для дизельних моторів вони лімітують викид сажі до 0,025 г/км та знижують максимально припустимий рівень викидів моноокису вуглецю до 0,50 г/км і двоокису азоту до 0,25 г/км (вимоги "Євро-3" - 0,95 г/км і 0,78 г/км відповідно).

Euro-5 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Стандарт обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів,що продаються в Євросоюзі з жовтня 2008. Для легкових автомобілів з 1 вересня 2009.

Euro-6 Не виключено, що для відповідності вимогам стандарту Євро-6, будуть застосовані такі технології, як SCR (виборча каталітична нейтралізація), EGR (система рециркуляції відпрацьованих газів), а також фільтр сажі.

ISOFIX - система кріплення дитячого крісла на задньому сидінні автомобіля. Система являє собою кріплення, вмонтовані в заднє сидіння, до яких кріпиться дитяче крісло, обладнане спеціальними кронштейнами. Жорстке кріплення крісла до кузова автомобіля суттєво підвищує безпеку дитини в момент аварії. При такій фіксації відпадає необхідність закріплювати крісло ременями безпеки, що значно спрощує встановлення крісла й практично виключає можливість неправильної фіксації.

Keyless-Go – це система безконтактного доступу водія до свого автомобілю.  Якщо ключ знаходиться у власника, то він зможе відкрити дверцята автівки, лише потягнувши за ручку. Двигун запускається та відключається за допомогою однієї кнопки (вона знаходиться на важелі управління коробкою передач або у замку запалювання, залежно від моделі).   Система Keyless-Go часто пропонується у якості додаткової опції.

Якщо ключ був прочитаний зовні, то належним чином мають розблокуватися двері, паливний бак або багажне відділення.

Для того, аби водій у будь-який час мав змогу скористуватись функціями системи Keyless-Go, треба виконувати такі легкі правила:

  • Мати при собі ключ. Для того, щоб відкрити чи закрити автівку, ключ повинен бути зовні. При цьому, відстань до машини має бути не більше 1,5 м.;
  • Пам’ятайте, що двигун автомобіля можуть запустити залишеним в салоні ключем (в кишені піджака, речовому відділенні тощо);
  • Вчасно замінюйте елементи живлення в ключі;
  • Не піддавайте ключ підвищеному електромагнітному випромінюванню.

Night View Assistant (Асистент нічного бачення). Система Night View Assistant працює за принципом чорно-білої камери, що знімає ділянку дороги, освітлену двома вбудованими в передні фари автомобіля інфрачервоними лампами, чиї промені невидимі для людського ока. Відбиті інфрачервоні промені уловлюються камерою на лобовому склі. Отримані відеодані обробляються блоком управління системи і виводяться на дисплей у вигляді реалістичного чорно-білого зображення з високою роздільною здатністю. Радіус дії системи складає близько 150 метрів, що відповідає зоні видимості при дальньому світлі фар. Дисплей встановлений у лівій частині консолі - прямо перед водієм.

Система превентивної безпеки PRE-SAFE. В критичній ситуації, наприклад, екстрене гальмування або занос, автомобіль активує попередні заходи для захисту пасажирів і повертає все в початковий стан, якщо небезпека минула.

Дослідження компанії Mercedes-Benz в області дорожньо-транспортних пригод показали, що приблизно в 60% випадків перед настанням власне зіткнення автомобіля існує достатній проміжок часу для упереджувальної активації захисних пристроїв. Спрацювання цих пристроїв у випадку наближення зіткнення дозволяють підготувати до зіткнення і пасажирів, і автомобіль. Якщо загроза зіткнення минула, то всі активовані пристрою можна повернути в початкове положення: їх дія є оборотньою.

Інформацію для активації заходів PRE-SAFE надають датчики, існуючих систем, наприклад гальмівний асистент або ESP ®; Ці системи можуть заздалегідь визначити критичну ситуацію, як екстрене гальмування або занос. Система PRE-SAFE попередньо натягує ремені безпеки водія і переднього пасажира з допомогою реверсивних механізмів; cидіння переднього пасажира і  розділені сидіння задніх пасажирів встановлюються у найсприятливіший для прийняття удару положення. Якщо датчики розпізнають сильне недостатнє кермування або надмірне кермування, що може привести до перевороту автомобіля, то автоматично проводиться закривання люка і бічних вікон.

Система контролю (RDK) в автомобілях Mercedes - Benz  спостерігає за тиском в шинах автівки, контролюючи всі колеса. Система має такі функції: спостереження за тиском в шинах та підвищення активної безпеки.  Система RDK реагує на різні стани автомобілю, наприклад, зовнішня температура, швидкість руху автомобіля і так далі. Візуальний контакт системи з водієм здійснюється через мультифункціональний дисплей на комбінації приладів.

Тиск повітря в шинах, температура повітря, ідентифікаційний номер, а також додаткова інформація чотирьох датчиків на всіх колесах передаються з кожного колеса за допомогою радіосигналу на центральну антену системи RDK і далі на блок управління системи.  При установці повнорозмірного запасного колеса з датчиком, воно визначається через декілька хвилин поїздки. Водій може активувати систему спостереження за тиском в шинах за допомогою кнопок на мультифункціональному рульовому колесі. Ручна активація системи передбачена виключно в якості аварійної активації в критичних ситуаціях, якщо не відбувається автоматичного розпізнавання  підкачки коліс. Ця система допомагає водієві контролювати всі, навіть незначні проблеми, які виникають в процесі керування автівкою.

Sensotronic Brake Control  (SBC) - це передова гальмівна система, яка була розроблена інженерами команди  Mercedes-Benz. Важливою відмінністю SBC від інших є електронна система взаємодії педалі гальма і гальмівних механізмів. Коли ви натискаєте на педаль гальма, то мікрокомп'ютер оцінює такі параметри: швидкість перенесення ноги від педалі газу на гальмо, яка сила натиснення на цю педаль, яка з передач включена, траєкторію руху автомобіля, якість покриття дороги. Усе це комп'ютер робить за допомогою отриманої інформації від різних датчиків. В результаті аналізу система видає оптимальне гальмівне зусилля. Розподіл зусилля йде на кожне колесо окремо.

Система SBC допомагає водієві при інтенсивному гальмуванні, а також під час проходження поворотів. SBC так само спрацьовує, коли водій прибирає ногу з педалі газу, аелектроніка сама зупиняє автомобіль. Час реакції гальмівних колодок після натиснення педалі гальма істотно знижується, оскільки при різко скинутому газі, SBC розпізнає критичну ситуацію і заздалегідь трохи притискає колодки до гальмівного диска. При сильному дощі, коли збільшується ризик попадання вологи на гальмівні механізми, SBC злегка пригальмовує колеса, підсушуючи диски, тому ефективність гальм зберігається.

SCR (Selective catalytic reduction) - виборча каталітична нейтралізація, що означає, що тільки NOх і ніякі інші окислювачі (це і є вибірковість) хімічно нейтралізуютс до азоту та води на спеціальному каталізаторі. Являє собою частину технології BlueTEC.

Більшість Європейських виробників дизельних транспортних засобів вирішили використовувати саме цю технологію для досягнення нових екологічних стандартів. Основними компонентами SCR системи є SCR каталізатор, вузол впорскування, бак для AdBlue і дозатор. Небезпечні молекули NOx проходять через систему і перетворюються в нешкідливі азот і воду. Це відбувається в результаті хімічної реакції всередині каталізатора. Аміак виділяються з AdBlue у каталізаторі під дією температури і води.

В основному хімічна реакція SCR процесу виглядає так:
Рідина AdBlue впорскується в гарячий відпрацював вихлопної газ і піддається гідролізу при температурі понад 180 ° C з утворенням аміаку (NH3) згідно з наступним рівнянням реакції:

Реакція гідролізу: (NH2) 2CO + H2O> 2 NH3 + CO2

Далі, основний метал системи SCR є каталізатором наступній реакції, при якій утворюються вихідні форми - азот і вода.

SCR-реакція: 4NH3 + 4NO + O2> 4 N2 + 6H2O
8NH3 + 6NO2> 7N2 + 12H2O

Для того, щоб ефективність технології SCR з подальшою обробкою вихлопних газів, залишилася на колишньому рівні, необхідно уникати забруднення реагенту AdBlue сторонніми речовинами і частками, а також не піддавати рідину фізичним впливам понад встановлені межі.

Попередження! Робота системи без AdBlue може призвести до виходу з ладу SRC каталізатора. При цьому відновлення системи буде можливо тільки після заміни SRC каталізатора.

SRS (Supplementary Restraint System) - теж, що і Airbag

Xenon. Трохи історії. Власне з появи ідеї освітлення дороги перед автомобілем, кілька типів джерел освітлення змінювали один одного. Спочатку автомобілі були оснащені газовими, а саме пропановими лампами. Незабаром, на зміну їм прийшли вакуумні лампи розжарювання, потім галогенові лампи. Тепер настали часи ксенонових ламп. Перша газорозрядна ксенонова лампа для автомобіля була розроблена не ким-небудь, а фірмою Philips, носила вона аскетичне ім'я D2S (R). HID-лампи (High Intensity Discharge або в народі «ксенонова лампа») стали застосовуватися в автомобільних освітлювальних приладах з 1992 року. Мета, яку переслідувала фірма Philips - збільшення яскравості світла. Ксенонове світловий потік високої інтенсивності виходить за рахунок світіння газу, ініційованого дуговим розрядом між двома електродами. Електроди лампи знаходяться в колбі, заповненої ксеноном і солями металів під великим тиском. Ксеноновий лампа має колірну температуру близько 4.300 градусів за Кельвіном (на прикладі Philips (Osram) D2S). Для прикладу, - галогенова лампа має колірну температуру світіння порядку 2.800 градусів за Кельвіном. Щоб стало зовсім зрозуміло, - колірна температура світіння має ключове значення при освітленні. Так, Сонце має колірну температуру близько 5.000 - 6.000 градусів за Кельвіном. Ксеноновий лампа має максимально приблежения до сонячного світла спектр випромінювання, забезпечуючи найбільш природне освітлення.

Bi-Xenon. Назва модифікації ксенонових фар головного світла, в яких газорозрядна лампа дає як ближнє, так і дальнє світло. "Bi" (тобто 2) означає, що для ближнього і дальнього світла використовується одне джерело ксенонового світла. У режимі дальнього світла використовується весь світловий потік. Під час використання ближнього світла між лампочкою і лінзою встановлюється заслінка. Це робить пучок світла ширше, завдяки чому об'єкти по краях дороги розпізнаються раніше.

Всі автомобілі, обладнані фарами Bi-Xenon, обладнуються автоматичним пристроєм динамічного регулювання дальності світла фар, що реагують не тільки на зміну положення кузова при різному завантаженні автомобіля, а й на зміни зони освітлення, викликані динамічними параметрами руху: гальмуванням, прискоренням і т.п.